שירות גרוע |
נושא התלונה: |
גלנטה רוית |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אחת הנציגות של החברה עדכנה כתובת לא נכונה ומכאן התחילה שרשרת של בעיות,כל מסמכי הפוליסה נשלחו למקום הלא נכון,למרות שפעמיים שלחתי פקס עם פרטי הכתובת הנכונה שלי,ווידאתי שהם קיבלו את הפקס,הכתובת במערכת לא שונתה וגם כאשר שילמתי על העתקים של כל הפוליסות הם נשלחו לכתובת הלא נכונה.
עד היום לא קיבלתי את הפוליסה שלי.השארתי המון הודעות והבטיחו לי שמנהל יחזור אלי-כמובן זה לא קרה. מכיוון שלא ידעתי איפה ביטוח הגרירה שלי,כאשר נתקעתי עם האוטו לא ידעתי למי לפנות והזמנתי גרר באופן פרטי.למרות שהם הבטיחו להחזיר את הכסף,עד היום לא ראיתי אותו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שישלחו לי כבר את הפוליסה ויחזירו לי את הכסף. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|