פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שיחה ללקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מבוטח בדורון כבר 4 שנים רוב הזמן הייתי עם ביטוח צד ג'.
לפני מס' ימים רכשתי רכב חדש והתקשרתי לקבל הצעה. ההצעה הייתה מעט גבוה לעניות דעתי והנציגה בשם אתי בשלוחה 327 חזרה אליי ביום חמישי והציעה לי הצעה זולה מעט.
היום חזרתי לדורון לשם ביצוע העסקה ואתי לא נמצאת. הגעתי למאיה בשלוחה 312 שהייתה גסת רוח נתנה לי את ההצעה הראשונה של אתי וכשאמרתי לה את ההצעה שקיבלתי מאתי שהיא מוזלת יותר היא התפרצה עליי ואמרה "אני אחת המנהלות פה ואין דבר כזה" ואז אמרתי לה שיוציאו הקלטת שיחה הרי כל השיחות מוקלטות היא אממרה לי שאני שקרן וניתקה לי את הטלפון בפנים.
לא דיברתי איתה לא יפה רק רציתי את ההצעה שקיבלתי מהם והיא רשומה לי על דף כבר מיום חמישי.
אודה אם תטפלו באותה מאיה הפרחחה שחושבת שהיא יכולה לעשות ככל העולה על רוחה.
בנוסף לפני כחודשיים הלך לי מנוע ברכב שהייתי מבוטח בו צד ג'. הקפאתי את הביטוח אך החיובים בכרטיס אשראי לא הפסיקו להופיע. כרגע הם צריכים לתת לי זיכוי כנגד הביטוח החדש שארכוש אך כמו שכתבתי אין עם מי לדבר שם.
עלבון, כספי סוג הנזק :
פיצוי לקוח שיבחרו ולטפל במאיה בחומרה. פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה