|
|
|
|
|
|
שירות גרע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 13 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עשיתי תאונה ניסיתי לדבר עם האחראית בנושא היא ענתה לי בבוקר אמרה לי לבדוק משהו עם הגורם שפגע בי ואז לחזור אליה וכאשר ניסתי לחזור אליה לא ענו לי וכאשר ענו הפנו אותי אליה אבל היא לא ענתה למרות שהמתנתי זמן ארוך בטלפון וכאשר התלוננתי במרכזיה אמרו לי אין מה לעשות תשאיר הודעה והיא חזרה אלי רק כעבור שעה וחצי.
ובגלל השעה המאוחרת שהיא חזרה אלי לא הספקתי להשיג לה את הטפסים שהיא רצתה כך שהטיפול בי נדחה ליום ראשון.
|
הענות הרבה יותר מהירה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דורון ענק הביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|