פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסו בזלזול ולא עמדו בתנאים של עצמם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
סוקולוב 49 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כמספר חודשים אמא שלי עשתה ביטוח רכב בדורון, וביקשו ממני, הבת שלה, להביא מסמך שמעיד שאין לי תביעות מהביטוח על מנת שהיא תוכל לקבל הנחה של כאלף שקלים. אז פניתי לחברת הביטוח שלי, וגיליתי שעשו לי בלאגנים ובכלל לא העבירו את הבעלות על שמי, אלא השאירו אותה על שם אמא שלי כפי שהיה מופיע בביטוח הקודם. עד שהצלחתי לסדר את זה עברו כבר 3 חודשים, לבסוף הם הוסיפו גם אותי לתעודת ביטוח והוסיפו לי 3 שנים אחורה של העדר תביעות.
וכך נגמר הסיפור. חזרתי לדורון ביטוחים כעבור מספר חודשים, עם העותק של המסמך. לאמא שלי דיווחה פקידה בשם חן שאני צריכה לחזור אליה לשלוחה מסויימת. כאשר ניסיתי להשיג אותה במשך 3 ימים וראיתי שזה לא מצליח, פניתי למרכזיה של החברה וביקשתי מהם להעביר לי אותה ושאני לא תופסת אותה. בשלה זה כבר הייתי ממש עצבנית על כל הטרחה שכבר עברתי, בהתחלה הם ניסו להפנות אותי לאתר להשאיר הודעה, אין מקום להשאיר הודעה באתר. פשוט רעדתי מעצבים. אז יצרתי איתם עוד פעם קשר הפעם ביקשתי בתוקף לדבר עם הפקידה חן מהמרכזיה, בפעם הראשונה הם העבירו אותי אליה אבל היא לא ענתה, ורק כשממש צעקתי על הפקידה במרכזיה היא ענתה לי סופסוף, לא לפני שחוויתי ניתוק מהפקידה שעבירה אותה בטוב ליבה למוזיקת ההמתנה. חן אמרה לי לשלוח להם את המסמכים ושהיא תודיע לי אם זה התקבל או לא. שלחתי ולא חשבתי שיכולה להיות בעיה. לאחר חודשיים שלושה, אמא לי מקבלת הודעה בטלפון - מוקלטת! שהעלו לה את הביטוח. בלי אף בושה. פשוט גועל נפש של שירות. אני מקווה מאוד שיש מישהו שיושב שם למעלה באמת אכפת לו מלקוחות ולא סתם בא לעבודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא להעלות לאמא שלי את הביטוח. הטעות היא שלהם. פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה