חוסר מקצועיות ואי לקיחת אחריות |
נושא התלונה: |
ברוקס ארי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 28 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברשותי רכב יונדאי i30cw שנת 2012מספר רישוי 8***213. בתאריך 28.11.13 הרכב לא הניע, פניתי לשרות "שגריר" (יש לי מנוי). לאחר כשעתיים הגיע טכנאי בשם אדם ביצע מספר בדיקות שבמהלכן חיבר מתח ישירות למשאבת הדלק ובכך קיצר את המערכת החשמלית ושרף כשמונה נתיכים בה וכן את צמת החשמל ומשאבת הדלק. כשסיים קבע שיש לגרור את הרכב כי אין ביכולתו לתקן את הרכב . הוא הזמין גרר למוסך המרכזי של יונדאי בחולון.
כשהרכב הגיע קבע מנהל המוסך כי נגרם נזק כתוצאה מחיבור ישיר של מתח למשאבת הדלק וטיפול רשלני מצידו של הטכנאי, ולכן אין אחריות על הנזק.
מצבר הרכב, שבעיתו נגרמה התקלה, הוחלף בחדש במסגרת האחריות וזה מה שהיה על אדם לעשות כשהגיע להניע את הרכב, וזו על פי חוות דעתו של מנהל המוסך.
נאלצתי לשלם עבור התיקון, למרות שמדובר ברכב חדיש במסגרת האחריות, כ-1400 שקלים לאחר 20% הנחה שקיבלתי כחבר מועדון.
ורכבי היה מושבת במשך שלשה ימים עד תיקון כל הנזקים.
בפנייתי לחברת "שגריר", נעניתי כעבור ארבעה ימים ע"י נציג החברה בשם יובל שטען שאין בכוונת החברה לקבל אחריות היות והם תיחקרו את אדם הטכנאי ולדבריו לא הייתה רשלנות מצידו, הם הציעו לי לטבוע אותם בבית המשפט ושאין הם מתכוונים לשלם עבור הנזק.
כל זאת לאחר שהמנהל המקצועי של מוסך מרכזי יונדאי קבע חד משמעית שהנזק נגרם כתוצאה מקיצור המערכת על ידי הטכנאי של שגריר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצויי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|