פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופקע על החלפת מצבר נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.12.13 אחרי הצהריים הרכב שלי לא התניע.
המחלץ של חברת שגריר הגיע בערב, בדק את המצבר וגבה ממני 1085(!!!) שקלים על המצבר החדש.
למותר לציין, שמחיר זה הוא הזוי ומופקע בסדר גודל של 100% ממחיר השוק.
איני מתמצא במצברים, ועל כן שילמתי (למרות שהמחיר נראה היה גבוה), מה עוד שהשעה היתה מאוחרת ומיהרתי מאוד לחזור לביתי. למחרת ביררתי את המחירים, ונדהמתי לגלות את הציניות של חברת שגריר, הפועלת כנראה ב״שיטת מצליח״, כאשר אין לי שום ספק שאם הייתי מתמקח עם המחלץ הייתי מקבל מחיר זול יותר במקום (ולראיה - אין שום מחירון באתר החברה, כפי שהייתי מצפה).
המחיר הוא פשוט שערורייתי, ומציג את חברת שגריר באור שלילי ביותר.
כספי סוג הנזק :
החזר ההפרש ממחיר השוק / ביטול העסקה פתרון נדרש :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי , סמנכ"ל שרות לקוחות. שם ותפקיד:
מחלקת בקרת האיכות בחברתנו יצרה קשר עם הלקוח ויישרה עימו את ההדורים. ללקוח ניתנה אפשרות להחזיר את המצבר ולקבל את מלוא מחירו בחזרה. תגובה:
ביטול העסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה