פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

ב 15/08/14 הזמנתי גרירה לרכב (רכב בבעלות ממשלתית) מחברת שגריר. מאחר והיו אלה צהריי יום שישי המוסך היה סגור. מששאלתי לאן גוררים את הרכב נאמר לי כי למגרש בירושלים ובראשון בבוקר ייגרר הרכב למוסך.
ב 18/08/14 - אחרי שרכבי הוחזר - גילית כי נגנב מרכבי לדרמן. מיד בצעתי שיחה עם נציגי החברה תוך בטחון שהם ייקחו אחריות מלאה ורצון לפתור את הבעיה בהקדם. אחרי יום חזרה אליי מנהלת מטעם החברה ואמרה שהם "כואבים את האירוע וייגבו אותי". עד כאן הכל התנהל כמצופה אך אז אמרה הנציגה שהיא ממליצה לי לפנות למשטרה ולהגיש תלונה כנגד החברות הנוספות שהשתתפו בגרירה. אז התברר לי שהרכב נגרר ראשית לחולון ע"י חברת "שי כהן בע"מ" ומשם במוצ"ש ע"י גרריסט עובד שגריר לירושלים ורק אז בראשון ע"י חברה נוספת "גרר דני". מדובר בהפרה של התחייבות החברה ללקוחותיה. התחייבות שכתובה באתר החברה (העתקתי מתוך האתר):
שגריר צי ענק של יחידות שירות בבעלות עצמית הכולל מעל 50 ניידות שירות מאובזרות ומעל 50 משאיות גרר חדישות המספקים שירות בכל הארץ באמצעות מכונאים מוסמכים ונהגי גרר מנוסים, כולם עובדי חברה, מיומנים ומקצועיים, על מנת לספק לקהל הלקוחות ביטחון ושקט נפשי בתהליך השירות".

כמובן שבאין ראיות וכל כך הרבה "ידיים" שעבר הרכב הסיכוי שייתפס הגנב הוא אפס. בתגובה לכך טענה המנהלת: "באמנה של החברה כתוב שהאחריות לדברי ערך שהושארו במכונית היא על הלקוח". ובכן, בקשתי לראות את האמנה וגילית שלא כך הם פני הדברים:
מצורף קישור לכתב השירות של שגריר http://www.***.co.il/kitvey_shirut/***_sherutey_derech.pdf
בפרק ה' סעיף 1 כתוב שהלקוח אחראי לדברי הערך עד הגעת רכב השרות (חיכיתי לו כמובן). אחר כך כתוב ששגריר אינה אחראית לדברי הערך במידה ואינך מלווה לרכב השירות (לא היה באפשרותי להתלוות שכן הרכב נגרר למגרש). בנוסף בפרק ו' 2: בקרות נזק או אבדן עליך להודיע בהקדם האפשרי (הודעתי). משמע החברה כן לוקחת אחריות לנזק שכזה או שמא.. האחריות היא התנערות והאשמת חברות אחרות?!
אחרי שהתייעצה המנהלת עם סגן מנכ"ל החברה על "המקרה שלי" הוחלט לפצות אותי ב.. ארוחת בוקר זוגית. כמובן שסירבתי.

מעל הכל, מדובר בעגמת נפש. הרי ברור שלא הלדרמן הוא ליבת הנושא. מדובר בחברה שזכתה במכרז לגרור רכבים ממשלתיים ובנהם ביטחוניים. חברה שחורטת על דגלה שירות ומקצועיות. אז, כשאירוע כזה קורה מתנערים מכל זה. זאת ועוד, מהו המסר לגרריסט הגנב? ברור מאליו שבאין בדיקה של הנושא יוסיף הוא לגנוב מרכביי לקוחות.

מקווה שהאירוע הפרטי שלי יתרום - ולו במעט - למניעת אירועים נוספים מסוג זה.

תודה רבה
הראל
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקיחת אחריות מטעם החברה ורצון כן להפיק לקחים. פתרון נדרש :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי - סמנכ"ל שרות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מצטערים על תחושותיו של מר הראל אך אין באפשרותנו לעזור לו. כמובן שניערך בירור עם כל הגורמים שגררו את הרכב וכולם הכחישו שראו או נגעו במכשיר הלדרמן. איננו יכולים להיות גם התובעים, גם השופטים והמוציאים לפועל ולהחליט שמישהו מהגורמים גנב ולקחת על כך אחריות.
הצענו למר הראל להגיש תלונה במשטרה שהרי מדובר במעשה פלילי אם אכן כך קרה ואנו כמובן נשתף פעולה ככל שנידרש ותשובתינו זו בעינה עומדת.
תגובה:
להגיש תלונה במשטרה על גניבה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה