פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתאריך 24\7\0\05 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך זה הזמנו גרירה לרכבנו מזדה mpv מחברת שגריר שזו החברה שביטוח ישיר מבטח דרכה.
בגרירה זו ניזוק האגזוז של הרכב. יש לכך עדים . החברה מתנערת מאחריות כלשהיא , כל שיחות הטלפון אליהם והיו עשרות כאלו נענו ב- נחזור עם תשובה. לאחר תקופה ארוכה הודיעו שלא מודים בנזק. בקשתינו היחדה שהסכימו למלא- לשלוח מכתב שהם מככישים אחריות לא התבצעה. ואנחנו מחכים עד היו. נודה לעזרתכם אנחנו מיואשים.
כספי סוג הנזק :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה