פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה וניצול מצוקה של הצרכן (לקוח), שקר, זלזול, התנקלות ואי עמידה בהתחיבויות הביטוח ושבעל-פה(טלפונית) נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני *** ארתור ת.ז: 30***2746 מבוטח מס' שנים בחברת ביטוח "רוזן ענק הביטוח" ונהנה משרותיה, זאת בפעם הראשונה שבפוליסת הביטוח שלי בוטחתי לגרירה של חברת "שגריר" .
בתאריך 10.01.15 בשעה 16:30 הראתה תאונה בשל כתם שמן במחלף גלילות בה גם אני נפגעתי ורכבי נפגע "טוטאל-לוסט" (פיאט פונטו מ.ר: 179**50) . פונתי באמבולנס לביה"ח איכילוב. נאמר לי כי ברגע שאוכל להגיע לתחנת משטרה באגף התנועה הנמצאת ברח' אמץ 2 ת"א, אגיע לשחרר את הרכב ממגרש המשטרה אליו הרכב נגרר ביום התאונה.
ביום חמישי בתאריך 15.01.15 שוחחתי עם חברת שגריר לתיאום גרירה למחרת בבוקר ליום שישי ה- 16.01.15. נאמר לי במוקד כי אין ביכולתי לתאם גרירה ולא שעת גרירה (פעם ראשונה שאני נתקל בתשובה כזאת בעת גרירת רכב בעודי מבוטח!). ונאמר לי שע"מ לגרור עלי לשחרר את הרכב מהמחשב עם טופס שחרור מהמשטרה.
למחרת בבוקר יום שישי 16.01.15 הגעתי במיוחד לפ"ת ע"מ לגרור את רכבי שעבר תאונה כאשר אני סובל מכאבים ונמצא בימי מחלה עם אבי שהפסיד יום עבודה (***אלכסנדר ת.ז: 306***62) למגרש גרירות המשטרה הנמצא בפ"ת ברח' שמשון 7 עם טופס שחרור מהמשטרה, שילמתי על הגרירה מיום התאונה ועל ימי האחסנה במגרש, בקבלה שחררו את הרכב מהמחשב ע"מ שחברת "שגריר" תקבל אישור גרירה.
התקשרתי לחברת "שגריר" כאשר אני נמצא במגרש הגרירה ליד הרכב ע"מ להזמין שירות גרירה:
שעה 10:37: שוחחתי עם נופר (אאל"ט) להזמנת הגרר. ציינתי כי הכתובת לגרירה היא מושב "חרב לאת" ושאין לי כתובת מדויקת של הבית אליו יש צורך לגרור ועלכן אעלה לנסיעה עם הגרר להכוונה. ביקשתי שיעדכנו אותי חצי שעה לפני שהגרר מגיע לפ"ת ע"מ שאגיע חזרה מההמתנה בת"א ואעלה עם הגרר.

נופר: " הגרר יגיע תוך 3 שעות מהרגע, אך לא בטוח שהגרר יסע ישירות לחרב לאת, אציין שאתה תעלה איתו לנסיעה לצורך הכוונה. ציינתי שהגרר יצור איתך קשר חצי שעה לפני שהוא מגיע לפ"ת.
נא לבקש מהמגרש שיוציא את הרכב החוצה לגרירה באם הוא סוגר את השערים לפני שהגרר יגיע.

אני: "תודה רבה, הרכב הוצא החוצה לבקשתך. אני ממתין בת"א בנתיים" .

שעה 12:51: בזמן שאנחנו ממתינים בת"א ליצירת קשר עימנו מחברת "שגריר" , רציתי לוודא שהכל כשורה ושאין "תקלות" בעוד שהשעה כבר מגיע לתום זמן המבוטח של ה-3 שעות מרגע הקריאה בעוד שהיו אמורים ליצור עמנו קשר חצי שעה לפני. שוחחתי עם נציגה בשם ליאת 28 דק' .

ליאת: "הרכב כבר במוסך, לפי מה שאני רואה בחרב לאת"

אני: "מה? איזה מוסך? על מה את מדברת? - רשום היה להודיע לי חצי שעה לפני שהוא מגיע, ע"מ שאעלה איתו לנסיעה. באיזו זכות אתם גוררים רכב למקום שלא ביקשתי ע"פ החלטתכם?"
תוך כדי השיחה עלינו לרכב של אבי (*** אלכנסדר) ונסענו לכיוון "חרב לאת" מת"א לאתר את הרכב.
ליאת: "אנא המתן...(לאחר מס' דק' ארוכות חוזרת) – בסוף בטעות כלשהי מישהו סגר את הקריאה שלך והרכב לא נגרר לבסוף לחרב לאת, אלא עדיין נמצא בפ"ת בשמשון 7" .
תוך כדי פרסה באמצע הדרך לכיוון חרב לאת מת"א חוזרים לפ"ת.

אני: " ע"פ מה אז אמרת שהרכב נמצא כבר בחרב לאת ועוד במוסך כלשהו? "

ליאת: "אני מתנצלת, אנא המתן...שוחחתי עם המשרד של מגרש המשטרה ובדקתי אך כבר לא אפשרי לגרור לך את הרכב היום משום שהמגרש סגור והרכב שלך נמצא בתוכו"
אנחנו כבר הספקנו להגיע ולעמוד מול הרכב שהוצא החוצה ומול המשרד שעובד 7\24.
יש לי סרטון הממחיש בזמן השיחה עם הנציגה ליאת כי הרכב נמצא בחוץ למגרש הסגור, מול המשרד שעובד 7\24 בניסיון הטעיה מכוון.

אני: " אנחנו עומדים מול הרכב, מול המשרד, הרכב מחוץ למתחם הסגור של המגרש וכן אפשר לגרור אותו.

ליאת: " אוקי, אנא המתן...(לאחר מס' דקות) – אוקי אני מבטיחה שהגרר יגיע עד שעתיים מהרגע ! ואני רושמת במחשב שיפצו אותך"

אני: " אוקי, אני מבקש ברגע שהגרר יעמיס את הרכב בפ"ת שיתקשר אלי, ואצא לכיוון חרב לאת אחכה לו בכניסה למתן הכוונה למקום במדיוק (חשוב לציין כי אני גר בנתניה).

שעה 15:00: בזמן שאנחנו מחכים ברכב ביום שישי ולא הספקנו לעשות את הסידוריים האישיים שלנו וגם להפסיד ימי עבודה, אני מחליט להתקשר למוקד חברת "שגריר" לבדוק הפעם שוב מה מצב הקריאה כי כבר עברו השעתיים המובטחות לזמן שהגרר היה אמור להגיע לפ"ת להעמיס את הרכב ולהודיע לי.

אני:" שלום, רציתי לדעת מה קורה עם הגרר ועוד כמה עלי להמתין מהשעה 10:37 בבוקר ?"
הנציג בשם שי: "שלום, הקיראה שלך למספר הרכב: 17***50, לא יכולה להתבצע בשעתיים הקרובות מכווןם שיש עומס".

אני: "לא יתכן מצב כזה, זה אבסורד פשוט! אני מחכה כבר מהשעה 10:37 בבוקר להבטחות חוזרות ונשנות, חסרות כל אמון ו\או ביצוע בפועל! ואתם לא עומדים בפוליסת הביטוח החתומה שעליה אני משלם ! – 3 שעות מרגע הקריאה – ולמה אתם לא מתקשרים להודיע לי כלקוח שלכם שיש עיכוב בזמנים? איזה מן שירות זה? כלומר אם לא הייתי מתקשר לבדוק הייתי צריך להמשיך לשבת עד אין קץ? בטח אחרי כל התקלות שקרו עד עכשיו. הגרר אמור להודיע לי ברגע שהוא יעמיס את רכבי כאשר הוא יוצא מכיוון פ"ת".

שי: "אין מה לעשות, לא יודע למה לא התקשרו להודיע לך. תצטרך להמתין והגרר יצור איתך קשר".

שעה 17:35: עברו להן עוד שעתיים ו-35 דק' בדיוק מאז ששוחחתי עם הנציג שי שאמר כי הגרר יצור עמי קשר, אין אף מתקשר. אני מתקשר שוב למוקד של חברת "שגריר" לבדוק היכן נמצאת הקריאה שלי. עונה לי נציגה בשם דרורה.

אני: שלום, רציתי לבדוק מה המצב עם הקריאה שלי לגרירת רכבי?"

דרורה: "הבנתי שעשית תאונה הבוקר בפ"ת והרכב שלך עדיין נמצא במקום התאונה?"

אני: "לא, לא עשיתי תאונה הבוקר, הרכב נמצא מחוץ למגרש הגרירות המשטרתי ואני מחכה מהשעה 10:37 בבוקר לגרירה תוך כדי יצירת קשר עם המוקד שרק מבטיח שהגרר יגיע. כלומר במידה ועשיתי אכן תאונה אני אמור להיות ביום שישי מהשעה 10:37 בבוקר ולחכות בלי אוכל ומים עד אשר יגיע הגרר? נאמר לי שיש עומס גם ולכן באופן חריג זה מה שקרה? "

דרורה: "אני בהלם שזה מה שקרה, תכף אבדוק מה קורה עם הגרר, אנא המתן ...(לאחר מס' דק') – הגרריסט יוצא מביתו בכפר-קאסם לכיוון פ"ת ויעצור איתך קשר לבקשתך כאשר יעמיס את רכבך ויצא לכיוון חרב לאת".
אני: "תודה רבה דרורה, אני ממשיך להמתין."

שעה 17:56: מתקבלת שיחה מנייד שמספרו – 053-5***834, לא מציג את עצמו ואומר "העמסתי את הרכב מפ"ת ואני בדרך אליך, אתקשר 20 דק' לפני שאגיע אליך"

אני:"אוקי, תודה רבה אני ממתין".
יצאנו אני ואבי מביתנו שבנתניה למושב חרב לאת לחכות לגרר.

שעה 18:58: כעבור שעה ו-2 דק' ללא עדכון מהגרר בעוד שאנחנו יושבים ברכב בכניסה למושב חרב לאת ומחכים לשיחה מהגרר, החלטתי לבדוק מה קורה והאם הוא בדרך והתקשרתי.

אני:" שלום, מה נשמע ? כבר עברה שעה מהרגע שהתקשרת ועדיין לא הגעת למרחק אפילו של 20 דק' לפני חרב לאת? "

נהג הגרר: " אני עכשיו יצאתי מרשל"צ, עליתי על איילון עוד 20 דק' מקסימום אני אצלך"

שעה 19:10: נכנסת שיחה מהנג גרר – "אני פה בת"א לאיזה רחוב להגיע ?"

אני: "איזה ת"א ? אני נמצא בחרב לאת! , על מה אתה מדבר?"

נהג הגרר: " אה, אתה לא הקריאה לת"א? "

אני: "לא, אני כבר דיברתי איתך 3 פעמים, אני הרי עם הפיאט פונטו"

נהג הגרר: "אוקי, טעות" – ניתוק השיחה בפנים.

שעה 19:11: מיד לאחר הניתוק השיחה של הנג בפנים שלי, אני מתקשר למוקד חברת "שגריר" לבדוק מה הפעם, ולמה מהשעה 10:37 בבוקר אני אמור לחכות לגרר שגם לא הגיע. שוחחתי עם נציג בשם איציק 38 דק' ללא כל פתרון.

אני: "איך קורה מצב כזה שבו לקוח אשר משלם על השירותים הללו בביטוח שלו נכלא למצב כזה ללא אונים ואתם עושים מה שאתם רוצים? אני אמור להבין שאם עשיתי תאונה אני פשוט אמות במקום משלושה דברים – קור או חום, ומבלי אוכל ושתיה ! איך קורה מצב שבו אני מחכה לגררים שונים תןך כדי החלפת משמרות מהבוקר עד הערב של הנציגים, שיחה עם 5 נציגים שונים ועם נהג וממתין לגרר שלא מגיע 8 שעות ו23 דקות ? יש התחייבות עד 3 שעות מרגע הקריאה! ואיך קורה מצב שככה מטרטרים אותנו הלוך ושוב והורסים את כל יום שישי ומפסידים יום עבודה ויום מנוחה?"

איציק: " אני מתנצל על מה שקרה, אתם רוצים שעוד הערב תוך 3 שעות יגררו את הרכב לחרב לאת?"

אני: "לחלוטין לא, אני לא מתכוון לחכות עוד דקה ברכב".

איציק:"אני יכול לתת לך אחסנה ללא תשלום עד יום ראשון במגרש של שגריר"

אני: "מעולה וביום ראשון אני יכול לקבל את הרכב רק בין 16:00 ל-16:30 בלבד.

איציק: "אין כלל בעיה! רשמתי הרכב יגיע בין השעות המצוינות שבין 16:00-16:30 אני מבטיח לך באופן אישי".

אני: "אוקי, תודה".

נוסעים מטורטרים חזרה לנתניה לאחר יום בו שיחקו באנו ללא הרף.

יום ראשון תאריך: 18.01.15
שעה 12:05: אני מתקשר למוקד שגריר, לאחר שלא יכולתי לענות להם בבוקר ע"מ לוודא שלפחות להיום הכל כשורה (אך ללא אמון כי אכן יתבצע הדבר). שוחחתי עם נציגה בשם סילבי.

אני: " שלום, אני רוצה לוודא שהגרירה היום לחרב לאת בין השעות 16:00-16:30 רשומה ללא בעיות".

סילבי: " שלום, כן רשום בין 16:00 ל- 17:30, האם זה אפשרי ?"

אני: " לא, זה לא אפשרי וציינתי אמש לאיציק את השעות שרשם והבטיח!"

סילבי: "אין בעיה הרכב יגיע בוודאות בין 16:00-16:30, רק לאן בחרב לאת?"

אני: "לרח' דקל, אני אחכה לו שם ואכוון בדיוק לחצר, שיצור איתי קשר כי אני אהיה שם כבר בשעה 16:00"

סילבי: "בסדר גמור, הגרר יצור איתך קשר כאשר יגיע מחדרה כי הרכב שלך נמצא במגרש של שגריר שם. תודה"

שעה 16:28: אני מתקשר למוקד שגריר ע"מ ל
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי כספי פתרון נדרש :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה