|
|
|
|
|
|
גרירה בתשלום למנוי. |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הרכב נתקע וביקשתי לגרור אותו, נאמר לי עי הנציגה שבגלל שגררתי את האוטו בגלל אותה הבעיה אין לי אפשרות לגרור שוב. אם ארצה לגרור בגלל אותה הבעיה אצתרך לשלם 700 שקלים. אני משלם גרר בביטוח בדיוק בגלל הסיבות הנל , אין לי את הזמן והיכולת הכלכלית להתעסק בזה ולכן אני מעדיף לשלם מראש לגרר בביטוח על מנת שלא אגיע למצבים מעין אלו . אשמח לעזרה
|
כספי |
סוג הנזק : |
גרירה ללא עלות כפי שמשתמע מהסכם ביטוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שגריר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|