פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת פיצוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הנהלה ראשית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום מפני שבועיים הבטיחו לי שוברי פיצוי מנהלת בשרות לקוחות ולא קיבלנו מעל 14 יום
מעניין שגם השירות היה לקוי וגם קבלת השוברים שמשארים טעם טוב ככה היא אמרה לי לא הגיעו בכלל
רכב 73-519-56
שירות על הפנים פעמים
עלבון סוג הנזק :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי שם ותפקיד:
על פי המתועד אצלנו השוברים נשלחו ללקוח בדואר רשום ב 3515, כך שזה מוזר שעדיין זה לא התקבל . תגובה:
אנו ניצור קשר עם הלקוח , נבדוק מה קרה ובמידת הצורך נשלח לו שוברים חדשים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה