|
|
|
|
|
|
הטעייה מכוונת |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 מאי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום יצרתי קשר עם שגריר לאחר שאשתי נתקעה עם הרכב בשל מוט הילוכים שהתנתק. יצרתי קשר במטרה לבקש גרר למוסך. נציגת השירות הציעה אפשרות לשליחת טכנאי שינסה לתקן, נאמר במפורש שבמידה שהטכנאי לא יצליח לתקן יישלח גרר. הטכנאי הגיע וקשר את מוט ההילוכים עם אזיקון שיכול להתנתק בכל תזוזה קטנה כפי שטען. כשלא הסכמתי שאשתי תיסע כך ברכב אפילו עד למוסך נאמר לי שמדובר רק בטיפול חירום וגרר יישלח רק על חשבוני. מדובר בהטעיה חמורה ומכוונת של שירות הלקוחות, במקום לאמר במפורש שהטכנאי נשלח לבצע תיקון זמני ותיקון זה יהיה במקום גרר, נציגת השירות הציגה מצג שווא כאילו הטכנאי יבצע תיקון קבוע (שעבורו הייתי מוכן לשלם בדומה להחלפת מצבר). לדעתי זוהי הטעיה מכוונת שנועדה לחסך לשגריר עלויות בדרך של הטעיה מכוונת של הלקוחות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
גרירת הרכב ללא עלות או פיצוי בגין אובדן יום עבודה וגרירה בתשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שגריר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|