פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על גרירה < נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ,ל נתקעתי עם הרכב כאשר התברר יותר מאוחר שהכבל של ידית ההילוכים נקרע. הודעתי למשרד והסברתי את הבעיה ,אך מאחר ואינני מכונאית חשבתי לתומי שהדבר שייך לגיר ולכן ביקשתי להעביר את המכונית למכון לגירים כאשר הגענו מקום בעל המכון אמר שזה לא שייך לעבודתו . מכונית הייתה עדיין קשורה לגרר וביקשתי להמשיך בנסיעה למוסך שלי הנהג סירב וביקש ממני להתקשר למשרד כאשר התקשרתי למשרד התבקשתי לשלם עבור המשך הנסיעה למוסך שלי 250 שקל. בעל המכון לגיר אמר שאני לא צריכה לשלם מכוון שהאוטו לא הורד מהגרר! לא עזרו כל חילופי הדברים עם המשרד הם התעקשו לגבות את הכסף . אני נמצאת בחברה זו כמנוי מיזה 12 שנה . הרבה מאוד פעמים נאלצתי לחכות יותר מ3 שעות למרות שהסברתי שבמקום שבו אני תקועה עלולים לסגור אותי בלי אפשרות לצאת. נעשה לי עוול נוראי ואני מרגישה שרימו אותי ולקחו ללא סיבה מוצדקת כסף שגם כך קשה להוציא אותם מאחר ומצבי הפיננסי בכי רע. אינני עובדת ובעלי קיבל נכות 93% . אבל את חברת הגרירה זה לא מענין הוא פשוט דורש תשלום שלא בצדק. אני מקווה שתגיעו למסכנה שנלקח תשלום עבור שרות שמגיעה לי חינם מאחר ואני מנויה שלכם. בכבוד רב סימונה.
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף פתרון נדרש :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה