פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להעניק שירות גרירה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 29/4 בשעה 18:30 הודענו למוקד שגריר שהרכב שלנו (פורד 2002) נתקע במהלך נסיעה במודיעין. נשאלתי באותו מעמד לאן יש לגרור את הרכב במידה ויש צורך ועניתי "למוסך בירולשלים". בשעה 20:00 הגיע מכונאי (אלכסנדר) שהצליח להניע את הרכב ומסר לי שהוא לא תקין אך עלי לנסוע בעצמי למוסך. הבהרתי לו שאני מעוניין שהרכב ייגרר כיוון שהסיבה שקראתי לו הייתה שהרכב נתקע במהלך נסיעה ושאין בטחון שהרכב לא ייתקע אך הוא כיבה את הרכב, מסר ל את המפתח, לא המתין בזמן שאני מנסה לתפוס את המוקד ונסע. נכנסתי לרכב, ניסיתי להניע (דקה אחרי שהוא נסע) ו..הרכב לא מניע. המתנתי עוד 20 דקות עד שענו לי וביקשתי שיחזור ועוד 25 דקות עד שהוא הגיע, שוב הניע את הרכב, וגם כשהתעקשתי שיזמין גרר הוא עמד על סירובו, הפעם השאיר את הרכב מונע ושוב מיהר להיעלם. ניסיתי להסביר למוקד שאני לא מעוניין לנסוע ממודיעין לירושלים בשעה 21:00 כדי לשים את הרכב ליד המוסך אך נציגת השירות (דנה) שאיתה דיברתי הסבירה לי שהם לא מחוייבים לגרור. השיחה איתה ארכה מספר דקות, ובלית ברירה נכנסתי לרכב והתחלתי בנסיעה לכיוון ירושלים תוך כדי שיחה איתה. למזלי כבר אחרי 500 מטר ותוך כדי שיחה..הרכב נתקע שוב באמצע צומת ראשית במודיעין. בשלב זה כבר הייתי נרגז מספיק ובעוד אני דוחף את הרכב מחוץ לצומת התערבה בשיחה נציגה נוספת שהסכימה להזמין לי גרר. הוא הגיע בשעה 22:30 לערך וגרר את הרכב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה