פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות גרירה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי של שירותי דרך דרך הביטוח שהמליצו על החברה
במשך שנה פניתי לחברה פעם אחת שהיה לי תקר בשני גלגלים והרכב לא נדלק לי
שדיברתי עם נציג נאמר לי שהחברה לא מטפלת בתקרים והם ישלחו שירות דרך לתיקון בעיה ההנעה של הרכב אבל הטכנאי לא יתקן את הרכב עד שאני יתקן את שני התקרים קיבלתי את ההסבר ולא הזמנתי את השירות אלה הזמנתי שירות עצמאי מכספי
בסוף השנה למנוי נתקעתי עם הרכב בדרך לשדרות התקשרתי לשגריר ונציג אמר לי שנגמר לי הביטוח ואני לא יכול להזמין אצלם גרר "אבל" ואני מדגיש אבל עם אני יתחייב שאני מחדש את המנוי דרכם לעוד שנה דבר שגם ככה הייתי עושה יגררו את הרכב אמרתי לנציגה אין בעיה והיא שלחה גרר שהגיע אחרי 4 שעות
היום לאחר חצי שנה אני מקבל בדואר מכתב חיוב על סך 580 ש"ח על גרירה שביצעה חברת שגריר יצרתי קשר עם החברה והנציג הסביר לי שבגלל שחידשתי את המנוי יום למחרת המינוי לא תקף על אותו יום ואני יצטרך לשלם
פשוט בדיחה שחברה כזאת גדולה ומוכרת עושה משחקים כאלה
אף אחד לא אמר לי שאני חייב לחדש את המנוי באותו רגע פשוט אמרו שאני צריך להתחייב לעוד שנה אצלם כמנוי וכך עשיתי
חברת הביטוח שביטחתי את הרכב אצלם יצרה לי את המינוי יומיים אחרי כי היה יום שבת אם ידעתי שאני יצטרך לשלם למרות הכל לא הייתי עושה מנוי והייתי מזמין שירות עצמאית ומשלם במקום
גם פנייתי לחברת כלל ביטוח לא עזרה
יש לציין שאני שנתיים מנוי של החברה ומתוך השנתיים ששילמתי לשגריר הזמנתי גרירה אחת ועל זה אני צריך לשלם 580 ₪
אני מבקש לבטל את החוב הנ"ל
תודה מראש
פריאנטי אריק
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב הנ"ל פתרון נדרש :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה