פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למה משלמים דמי מנוי לשרותי דרך? נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב03.04.08 בעודי בדרכי מביתי בחיפה לכפר סבא, הבחנתי כי רכבי מתחמם. בכדי לבדוק את מקור התקלה
עצרתי בתחנת הדלק בעתלית. בדיעבד, התברר שהרכב סבל משילוב של תקלות, הן טמפרטורת המנוע והן בעיה חשמלית.
לאחר שמלאתי מים במכוניתי, ביקשתי להניע אותה אך היא לא הניעה.בשלב זה, בשעה 17:40, התקשרתי למוקד שגריר עליו אני מנוי כתוספת לביטוח וביקשתי להזמין מכונאי בכדי שיבדוק את התקלה. נאמר לי על ידי נציגת
השרות בתל אביב שהמכונאי יגיע אליי בטווח של עד שעה וחצי.
בשעה 18:58 (עשר דקות לפני שעת ההגעה האמורה) התקשר אליי נציג משגריר בחיפה ומסר לי שהמכונאי יתעכב ויגיע אליי בשלושים עד ארבעים דקות. יש לציין שנימת קולו ההססנית לא הוסיפה אמינות לדבריו.
לאחר השיחה עם הנציג, שבישר לי על העיכוב, עלה בי החשש שבמידה והמכונאי לא יוכל לעזור בנוסף לשעתיים וחצי אותם אני צפוי להשלים במכוניתי אאלץ להמתין שעתיים נוספות לגרר.
כדי למנוע זאת התקשרתי למוקד חיפה בשעה 19:05 לבקש שיזמינו גרר מראש, הנציג שהתקשר אליי לפני כן העביר אותי לממונה עליו שניסתה להסביר לי מדוע פעולה זאת בלתי אפשרית (עליי לציין שהיא לא שכנעה אותי) וכאשר התעמתתי איתה בנוגע להודעה על האיחור זמן ההגעה הצפוי של המכונאי עלה בפתאומיות משלושים-ארבעים דקות לשעה.
מכיוון שהבנתי שאינני יכול לסמוך על השרות, נעזרתי באנשים טובים בתחנה,הצלחתי לבסוף להניע את הרכב והמשכתי בדרכי לכיוון מרכז הארץ. במהלך הנסיעה התקשרתי למוקד (19:27) ולאחר המתנה של יותר מעשר דקות, נציגת שרות ענתה לי, הודעתי לה על הביטול, על אכזבתי מרמת השרות שלהם וביקשתי להגיש תלונה.
איתרע מזלי ולמרות הוספת נוזל הקירור בסמוך למחלף זיכרון,הרכב החל התחמם בשנית.בשלב זה החלטתי לחזור לחיפה ועצרתי את הרכב בצומת פרדיס לאחר שהטמפרטורות לא ירדו.
בשעה 19:58 התקשרתי שוב לשגריר והפעם הזמנתי מנציגת השרות גרר, לאחר שהסברתי לה את השתלשלות העניינים, פנתה לממונים עליה וחזרה אליי עם תשובה שהנהג יצא מנצרת עלית ויגיע תוך שלושים דקות .
צר לי לציין שהסאגה לא הסתיימה כאן.
בשעה 20:34 (בתום שלושים הדקות) התקשרה נציגה משגריר כדי להודיע שהנהג יגיע עוד ארבעים וחמש דקות
וכאשר התעמתתי איתה הטיחה בפניי שנמסר לי שיגיע תוך ארבעים וחמש דקות עם אפשרות לאיחור ורק כאשר ציינתי את שם הנציגה הקודמת שאמרה לי שיגיע תוך שלושים דקות, אמרה זו שהיא רק מעבירה את מה שאמרו לה למסור לי.
בשעה 21:15 הגרר הגיע. כאן המקום לציין במדובר היה באדם נעים ואדיב בשם אבי שללא כוונה מיוחדת הצליחה להרגיע אותי ולהביא לסוף רגוע יחסית ליום הכאוטי הזה.

יום למחרת התקשרו אליי מחברת שגריר להתנצל אך בשנית לא ממש הקשיבו לטענותיי:
1. מנציגי החברה קבלנו לוחות זמנים אשר אין באפשרותם לעמוד בהם
2. נציגי השרות המתחלפים אינם מאפשרים מעקב רצוף אחר המתרחש ומראים על חוסר רצינות
3. במקרים מיוחדים יש לאפשר הזמנת גרר מראש

בשיחתי עם נציגת השרות למחרת כמעת והרגשתי צורך להתנצל על חוסר המזל שפקד אותי, אדם רוכש פוליסת ביטוח על מנת לנטרל את גורמי ההפתעה וכמבוטח ומנוי של שגריר חשוב לי לדעת כי שרותי הדרך עומדים לרשותי כאשר אזדקק להם. ממקרה זה וממקרה קודם שקרה לזוגתי לפני מס' שנים לא כך המצב עם שגריר.
כולי תיקווה שלא אאלץ להשתמש בשרותי דרך בימי חמישי
עוגמת נפש סוג הנזק :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה