אי עמידה בלו"ז |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כשלב א' אפרט בקצרה את תלונתי במידת הצורך אפרט את השתלשלות הדברים כולל לו"ז.
בתאריך 19/8/09 , בשעה 19:00 הזמנתי שרותי גרר מחברת שגריר, מכתובת מגורי בני ברק למוסך השוכן ברחובות.
סוכם עם הטלפן שהגרר יגיע בין השעות 6:00 ל 8:30 בבוקר, כמו כן לדרג אותי ראשון בסבב העבודה על מנת לא להפסיד יום עבודה, לא הובטח אך סוכם שבהתראה של 5 דקות אשובץ בעדיפות.
למחורת, 20/8/09 , צילצלתי בשעה 8:40 (זו שיחה רביעית באותו בוקר) הופתעתי מתשובתו של הטלפן שנהג הגרר יצא רק בשעה 8:10 מחולון לבני ברק.
לשאלתי הייתכן שתוך 20 דקות יגיע מחולון?
הטלפן הרגיע אותי " יש עוד 20 דקות!!!"!
בקצרה - הגרר הגיע ב 9:10 בבוקר - איחור של 40 דקות.
מרגע זה נציגי שרות הלקוחות נכנסו למגננה המודים באיחור אך אינם אשמים
בטענות: הקבלן לא דייק, כבישים עמוסים, נאמר לי שהזמן שנאמר אינו סופי, לא הייתי צריך לתכנן תוכניות ועוד...
אישית נערכתי לכל המאוחר שהגרר יגיע עד 8:30, לצורך זה תאמתי עם המוסך ועם חבר לעבודה הגר ברחובות ועובדים ביחד בפ"ת.
בקשתי ממנהל שרות לקוחות לפצות אותי לו בדבר זעום.
לצערי 4 פעמים קיבלתי אותה תשובה " אנו מצטערים על האיחור, באפשרותנו לשלוח מכתב התנצלות, לא מצאנו לנכון לפצות אותך"
שאלותי:
1) האם יש הילה לטענותי? (הפסד יום עבודה שלי ושל חבר לעבודה, עוגמת הנפש ועוד.. )
2) חב' שגריר מקצה לנהג הגרר 20 דקות נסיעה מחולון לבני ברק בשיא העומס? האם נושא זה אינו טעון בדיקה?
אודה לכם מראש על התיחסותכם
אשר אוחיון
054-6494567
|
עוגמת נפש, בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
|
|
|
|