פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלו"ז נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

כשלב א' אפרט בקצרה את תלונתי במידת הצורך אפרט את השתלשלות הדברים כולל לו"ז.

בתאריך 19/8/09 , בשעה 19:00 הזמנתי שרותי גרר מחברת שגריר, מכתובת מגורי בני ברק למוסך השוכן ברחובות.
סוכם עם הטלפן שהגרר יגיע בין השעות 6:00 ל 8:30 בבוקר, כמו כן לדרג אותי ראשון בסבב העבודה על מנת לא להפסיד יום עבודה, לא הובטח אך סוכם שבהתראה של 5 דקות אשובץ בעדיפות.
למחורת, 20/8/09 , צילצלתי בשעה 8:40 (זו שיחה רביעית באותו בוקר) הופתעתי מתשובתו של הטלפן שנהג הגרר יצא רק בשעה 8:10 מחולון לבני ברק.
לשאלתי הייתכן שתוך 20 דקות יגיע מחולון?
הטלפן הרגיע אותי " יש עוד 20 דקות!!!"!

בקצרה - הגרר הגיע ב 9:10 בבוקר - איחור של 40 דקות.

מרגע זה נציגי שרות הלקוחות נכנסו למגננה המודים באיחור אך אינם אשמים
בטענות: הקבלן לא דייק, כבישים עמוסים, נאמר לי שהזמן שנאמר אינו סופי, לא הייתי צריך לתכנן תוכניות ועוד...

אישית נערכתי לכל המאוחר שהגרר יגיע עד 8:30, לצורך זה תאמתי עם המוסך ועם חבר לעבודה הגר ברחובות ועובדים ביחד בפ"ת.

בקשתי ממנהל שרות לקוחות לפצות אותי לו בדבר זעום.
לצערי 4 פעמים קיבלתי אותה תשובה " אנו מצטערים על האיחור, באפשרותנו לשלוח מכתב התנצלות, לא מצאנו לנכון לפצות אותך"

שאלותי:
1) האם יש הילה לטענותי? (הפסד יום עבודה שלי ושל חבר לעבודה, עוגמת הנפש ועוד.. )
2) חב' שגריר מקצה לנהג הגרר 20 דקות נסיעה מחולון לבני ברק בשיא העומס? האם נושא זה אינו טעון בדיקה?

אודה לכם מראש על התיחסותכם
אשר אוחיון
054-6494567
עוגמת נפש, בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי - סמנכ"ל ת שם ותפקיד:
מבדיקת המקרה עולה שאכן חל איחור של כ-40 דקות . כאן המקום להדגיש שבעת ההזמנה נאמר ללקוח שעלול לחול עיכוב ובמידה וכך יהיה נודיע לו זאת. לאורך כל זמן ההמתנה ידע הלקוח את לוח הזמנים שלנו.למרות האמור לעיל התנצלנו בפני הלקוח ואף רצינו לשלוח לו מכתב התנצלות. לצערי בשלב זה הציב הלקוח דרישות גבוהות לפיצוי אשר לנו נראו מוגזמות ולכן לא הגענו עימו להסכמה. תגובה:
אנו ננסה למרות האמור לעיל ליצור עם הלקוח קשר בשנית ונשתדל להגיע עימו להבנה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה