פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרירה ארוכה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
נתקעתי עם הרכב .במוצאי שבת ביקשתי לגרור את הרכב למוםך קמור בת"א. נאמר לנו שיגיעו למחרת ביו השעות 07.00 לשעה 11.00 .בשעה 09.30 התקשרו ומסרו שיגיעו תוך שעה .הגיעו בשעה 11.00 לקחו את הרכב ומסרו אותו למוסך רק בשעה 15.00 וזאת רק לאחר שהתקשרתי לשאול מה קורה.נאמר לי ע"י המודן אנו מחוייבים להגיע תוך 5 שעות וזאת לא גרירה ישירה ולוקח זמן אין מה לעשות .הרכב הגיע שהשטיחים של הרכב מלאים בבוץ כך מסר לי המוסך אני לא השארתי את הרכב מלוכלך כמו שזה הגיע הפסדתי יום תיקון לרכב ובמשך כל היום שהתקשרתי מספר פעמים תמיד מסרו לי שיש עומס ואין מה לעשות ביקשתי מנציג שירות אחראי שיחזור אלי אך לא חזר אלי זה שגריר לא ברור לי יום שלם לגרור רכב מים לת"א
כספי סוג הנזק :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה