פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
זמיר אדוה שם/כינוי:
‏שבת ‏22 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מדובר במוקד ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
נתקענו עם הרכב באילת ללא מצבר. לא ניתן היה להניע את הרכב, גם לא עם כבלים מרכב פרטי. הזעקנו את שגריר, אצלם אנו מבוטחים. נציג שגריר הגיע, הניע את הרכב עם כבלים ממצבר הגרר, לא בדק שהוא נטען ואמר שנוכל להגיע עד ב"ש. אמרנו כי נצטרך לתדלק בדרך והוא אמר כי נוכל להניעו שוב לאחר מכן, לכל היותר בעזרת כבלים מרכב פרטי או בדחיפה. השעה היתה גבולית מבחינת שעות האור. עצרנו בפארן לתדלק, שם יש לנו מכרים. לאחר התידלוק הרכב לא הניע, גם לא בעזרת רכב פרטי. גרר של שכנים של המכרים נחלץ לעזרה והניע אותנו. בעליות לכיוון דימונה, בחושך, האורות איימו לכבות. בב"ש החננו את הרכב ליד הבית כיוון שהיה יום שבת והמוסך היה סגור. שגריר, לאחר שנציגם שלח אותנו לנסיעה מסוכנת אותה סיימנו רק במזל ובעזרת המכרים, גבו 180 (!) שקלים על גרירה בתוך העיר ביום ראשון למוסך בטענה שזו קריאה שניה על אותה תקלה. בדיעבד הסתבר שגרירה פרטית היתה עולה פחות מחצי!
העובדה שנחסכה מהם גרירה מאילת עד ב"ש וכל שהצטרכו היתה גרירה של מספר דקות או הנעה בכבלים בב"ש, והעובדה שנציגם שלח אותנו לנסיעה לא בטוחה זו לא שיכנעו אותם שלא לגבות את התשלום. לכך ניתן להוסיף את היחס הלא אדיב, בלשון המעטה, שקיבלנו מהם בטלפון כששטחנו את טענותינו.
כספי סוג הנזק :
החזר התשלום פתרון נדרש :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה