פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוחות במחירי מצברים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נתקעתי יום שישי בערב., הגיע טכנאי דרך של שגריר והחליף למצבר בעלות של 1275 ש"ח. ביום ראשון בדקתי וגיליתי שמצבר כזה עולה כ600 ש"ח בלבד. נציגת שירות אמרה שהם מוכרים במחירון מלא בלי הנחות כי ככה. זה רמאות לשמה וניצול אנשים תקועים לרווח מופרז. חברה מתנשאת וחוצפנית. אני ומכריי לא אעשה אצלהם מנוי
כספי סוג הנזק :
לעבור לחברה אחרת או למכור מצברים במחיר ריאלי פתרון נדרש :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי - סמנכ"ל ת שם ותפקיד:
אנו מוכרים את המצברים במחירי המחירון של חברות המצברים. לא אנו קובעים את המחיר ואין זה מתפקידנו לפקח עליהם.. הלקוח הנ"ל פנה אלינו לאחר הרכישה והלין על המחיר. עמדתנו הובהרה לו ואף הוצע לו להחזיר את המצבר ולקבל את כספו בחזרה, כל זאת עוד לפני שפנה אליכם. לאור העובדה שהוא יכול להשיב את המצבר ולקבל את כספו בחזרה, נראית תלונתו תמוהה. הרי בסופו של דבר נמצא פתרון לבעיית המצבר לרכבו והוא יכל להמשיך ולנסוע עימו בסוף השבוע, לרכוש לעצמו מצבר היכן שהוא רוצה ולקבל את כספו מאיתנו בחזרה. השאלה היחידה שנותרה היא מי פה ניצל את מי ולמי נמצא הפתרון ביום ו' בערב כשכל המקומות האחרים סגורים ורק אנו פתרנו למתלונן את בעייתו. כעת כשיחזיר, יהיה הפתרון ללא כל עלות מצידו. הערה נוספת למתלונן, הונאה אינה המקרה כאן והייתי חושב שנית אם להתנסח כך.
.
תגובה:
להחזיר את המצבר לחברתנו, לקבל את הכסף בחזרה ולרכוש לו מצבר במקום אחר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה