פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מצבר מופקע< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שרכבי לא התניע שגריר הגיעו והחליפו לי מצבר בעלות של 917 ש"ח. לאחר מכן ראיתי את אותו מצבר בדיוק - ורטה 480 56 אמפר+ 20 חודשי אחריות, בזאפ ב-600 ש"ח בלבד. כלומר שגריר מפקיעים מחיר ביותר מ - 150% ממחיר השוק.
בשיחה עם שירות לקוחות אמרו שזה המחיר ואם זה לא מתאים לי אני יכולה להחזיר את המצבר, כאילו שאני אתחיל עכשיו להתרוצץ אחריהם ולאבד זמן ועצבים נוספים.
שגריר מנצלים אנשים שניתקעו עם הרכב כדי לגרוף רווח מופרז ואפילו חזירי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי- סמנכ"ל תפ שם ותפקיד:
חברת שגריר מוכרת מצברים בהתאם למחירונים של חברות המצברים. איננו מפקיעים מחירים ואנו נצמדים למחירוני חברות המצברים והדבר ניתן לבדיקה. כמובן שגם מצברי ורטה שמיובאים על ידי חברת טלרון נכללים בקטגוריה זו. לא אנו קובעים את מחירי המצברים ואין לנו כל השפעה על כך.
במידה ויש למתלוננת השגות על מחירי המצברים, לא אנו הכתובת, אנו ספקי השרות בלבד.
יש לזכור שמידי פעם ספק זה או אחר יוצא במבצע כלשהו ומוזיל את מחירי המצברים שהוא מוכר ואיתם איננו מתחרים ואיננו מתיימרים להיות הזולים ביותר בשוק. חברת שגריר מספקת מצברים ללקוחותיה 24 שעות ביממה , בכל רחבי הארץ ולכל סוגי הרכבים. אנו מגיעים לבית הלקוח או למקום בו הרכב נתקע וגובים רק עבור המצבר, ללא דמי התקנה ותוספות מתוספות שונות שבאות לידי ביטוי בעת ההתקנה של מצבר זול במיוחד. הלקוח אינו מבזבז זמן יקר ודלק במקרים שבהם אנו מחליפים לו את המצבר. יתרה מכך, בכל מקרה שבו בוחר הלקוח להחזיר את המצבר אנו מאפשרים לו לעשות זאת ומשיבים את מלוא כספו בחזרה.
איני רוצה להתייחס לסגנון התלונה אולם אני בטוח שבזמן שבו הלקוחה היתה תקועה עם רכבה ואנו מצאנו לה פתרון שמאפשר לה את המשך הנסיעה ברכבה , ללא בזבוז זמן יקר, דלק וכו', היא לא חשבה ששרות זה הינו חזירי. כאמור , חברת שגריר מסייעת לאנשים שנמצאים במצבה של המתלוננת בכל ימות השנה, בכל מזג אוויר ובכל רחבי הארץ ובדרך כלל אנשים מודעים לטיב שרות זה ומוקירים תודה על כך, חבל שהמתלוננת לא שקלה את דבריה בטרם התנסחה בצורה שב התנסחה.
תגובה:
קיימת אפשרות בפני הלקוחה להשיב את המצבר לחברתנו וכספה יוחזר לה במלואו.
אני מאחל לה הצלחה במציאת מצבר זול יותר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה