פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
קסלר יצחק שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.5 בשעה 2143 הזמנתי עי מוקד שגריר שירות החלפת גלגל נלקח ממני כותבת כביש 1 פינת רח נעמי קיס .
נאמר לי שתוך 90 דקות יגיעו.
הסברתי שאני במזרח ירושלים מקום לא סימפטי בלילה בפרט למי שחזותו יהודית .
בשעה 2245 מתקשרים מהמוקד לברר היכן זה רחוב נעמי קיס , לתהמתי בתור מי שלא מכיר שאלתי אינ לכן gps או במוקד?
לא היתה תשובתם ובמאמץ להסביר שאני נמצא ליד....
היגע ב2305 רכב קטן נציגות שגריר שאמר לי כי אינ לו כלים לגלגל . בעת הזמנתי
ציינתי ואישרו כי המחלץ יגיע עם כלים .
המוקד מסר לי ב2312 כי רק בעוד עד 45 יוכל להגיע מחלץ נוסף
לא יכלתתי להמתין באיזור מזרח ירושלים ב 12 בליליה .
שאלתי כזאת
1) באים המוקד מתחייב ומבין שאין לי כלים מדוע שולח מחלץ ללא כלים , ולאחר מכן טוען המוקדן כי הוא לא היגע עם הכלים המיוחדים לפורד , האי הוא ידע שהוא יוצא לקריאת החלפה לפורד .
2) האים למוקד אינ מערכת מיפוי , וגם למחלצים אינ ? בכך שאני אמור לדעת איפט אני נמצא לטענתם מלבד הרחוב.
3) מה לא ברור שאני נמצא במקום שאין באפשרותי להמתין , מ ז ר ח ירושלים
לא מקום סמפטי עם חזות יהודית ב 2330 בלילה .
מס רכב 3082514

אבקש תשובות לכל סעיף ופיצוי הולם .
כספי סוג הנזק :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי סמנכ"ל תפע שם ותפקיד:
במענה לתלונה שלהלן נבדק האירוע בו מדובר על ידי..
מהבדיקה שערכתי עולה שבעת הזמנת השרות ציין הלקוח בפני מקבלת הקריאה כי יש לו גלגל רזרבי תקין וכלי נהג. כאן המקום לציין שברכב שבו נוסע הלקוח יש מפתח יעודי לגלגל הרכב ושרק איתו ניתן לפתוח את ברגי הגלגל. חובתו של כל בעל רכב לוודא שיש ברשותו את כלי הנהג הרלוונטיים לרכבו הוא. חברת שגריר אינה יכולה להחזיק מפתחות יעודיים לכל סוגי הרכבים הנעים בכבישי ארצנו .
כאשר הגיע נותן השרות ( ללא כל בעיה של מיקום, עם או בלי GPS ) למקום האירוע וניסה להחליף את הגלגל ברכבו של הלקוח, התברר שאין מפתח מתאים לבעל הרכב ולכן לא ניתן היה להחליף את הגלגל.
לאנשי השרות של שגריר יש מערכת החלפת גלגלים סטנדרטית ואם אין מדובר במפתח או בורג יעודי, אנו מחליפים ללא כל בעיה.
במענה לשלאלתיו של הלקוח
אין לנו כאמור אפשרות להחזיק כלים ספציפיים השייכים לרכב מסוייםומתאימים רק לו.
למוקד יש מערכת מיפוי ואין זה עיניינו של הלקוח כיצד אנו מגיעים אליו כל עוד אנו מגיעים אליו כפי שקרה במקרה זה.
לאור העובדה שהלקוח היה במקום ששייך למדינת ישראל באופן מוחלט וריבוני, איני מוצא צורך להשיב על כך ולא על נושא חזותו של הלקוח.
לסיום, אציין שסוכם עם הלקוח שנגיע אליו שוב למחרת כדי לנסות ולמצוא פתרון אולם כשהגענו למקום התברר שהוא כבר הסתדר ועזב את המקום ללא כל הודעה , כך שהגענו לשווא בפעם השנייה.
לדעתי היה ראוי ( ולו מן הנימוס ) להודיע לנו שאין לו צורך בשרותינו .
לאור כל הנ"ל, אינני מוצא כל מקום לפיצוי כספי ולדעתי אף מגיעה לנו התנצלות מהמתלונן.
תגובה:
התנצלות של המתלונן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה