פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שגריר חברת ביטוח חברה מגעילה ושקרנית!!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מבטיחים שירות מהיר ובעיקר טוב ותומך כשבעצם הכול שקרי!
מבטיחים שהגעת מוסכניק למקום מתבצע תוך שעתיים וחצי כשבעצם המוסכניק מגיע מתי שמתחשק לו אחרי 5 שעות. לא עוזר בכלל נותן לך שירות לקוי ביותר ונוסע ואחר כך אם אתה נתקע עם הרכב לטענת "שגריר" זו בעיה שלך!! ואם תרצה שירות נוסף זה כרוך בתשלום (גבוה)!
אנשים... אל תעשו ביטוח בשגריר... הם חרטטנים... לא מתחשבים... לא רוצים להבין ולשמוע... כל מה שהם מנסים זה רק להוציא כסף מאנשים!!!
גועל נפש של שירות ויחס ללקוחות! אין התחשבות אין רצון לעזור אין כלום! כל מה ששומעים זה רק תשלם ותשלם ותשלם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שגריר - תלמדו להקשיב ללקוחות שלכם ולתת להם מענה כמו שצריך לנסות לעזור כי השירות שלכם גרוע!!!! פתרון נדרש :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי - סמנכ"ל ת שם ותפקיד:
במענה לתלונה להלן תשובתנו: השרות המדובר הוזמן מאיתנו בשעה 21:55 ובו נתבקשנו לסייע בהנעת הרכב. מכונאי מטעמנו נשלח והגיע לאתר בשעה 23:20 . כל ניסיונותינו להשיג את מזמינת השרות במספרי הטלפון שהשאירה לנו, עלו בתוהו. במספר אחד שאליו ניסינו ( כפי שהושאר לנו ) ענה עובר אורח שאמר שרק השאיל את הטלפון שלו אך הוא כבר לא במקום. בטלפון השני שהיה לנו ( והושאר על ידי הלקוחה ) המספר לא היה זמין.
למרות זאת חיפש איש השרות של שגריר את הרכב אך לא מצאו.
לאחר כ-20 דקות, עזבנו את המקום ( בשעה 23:40 ) .
בשעה 01:20 יצר קשר אדם נוסף והודיע לנו שמזמינת השרות ממתינה לשרות ועדיין לא הגענו. נציגת השרות הסבירה למתקשר שניסינו להשיג את הלקוחה ולאחר שבדקה
איתו הסתבר שיש טעות במספר הטלפון שנמסר. הטעות הינה של הלקוחה והדבר מגובה בהקלטות שנמצאות אצלנו.
לאחר שהוברר שהכל נובע מטעות במספר ולאחר שקבלנו את המספר הנכון נשלח איש שרות נוסף שהגיע והפעם הצלחנו לתת את השרות.לאחר שהרכב הונע על ידי איש השרות, כיבתה הלקוחה את הרכב והלכה לדרכה.
למחרת בצהריים פנתה הלקוחה שוב והזמינה שרות על אותה תקלה.
למרות שעל פי כתב השרות של שגריר מדובר בשרות בתשלום ( שרות נוסף בגין אותה תקלה ) הוחלט על ידי אחראית המשמרת לוותר על התשלום וללקוחה הושארה האופצייה לקבל שרות מתי שתחפוץ בכך.
חבל שבתלונה לא מוזכרים הדברים שמופיעים בתגובה שלנו למרות שהדברים ידועים למתלוננת . כחברה שנותנת אלפי שרותים מידי חודש ומסייעת ללקוחותיה במצבים קשים ולא נעימים ובהצלחה רבה , קשה לקרוא השתלחות שכזו ( לא ארד לסגנון שבו משתמשת המתלוננת כלפינו ) ואכן נגרמת כאן עוגמת נפש אך לא למתלוננת אלא לנו .
תגובה:
להמשיך ולתת את השרות הטוב שאנו נותנים לכלל לקוחותינו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה