|
|
|
|
|
|
אי עמידה בזמנים< |
נושא התלונה: |
יום רביעי 19 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשעה 08:55 הודעתי לחברת שגריר על רכב שעבר תאונה ויש צורך בגרירה. המוקדנית הבטיחה שתוך מקסימום 3.5 שעות יגיע הגרר.
הגרר לא הגיע בשעה היעודה והמוקדנית יצרה קשר על מנת להודיע על עיכוב ואיחור והבטיחה שיגיע עד השעה 14:00 שעה וחצי לאחר הזמן המקסימלי שהובטח, אך גם אז לא הגיע הגרר, בשיחת הטלפון הבאה התנצלה שוב המוקדנית על האיחור ואמרה שבעוד רבע שעה יצא הגרר מירושלים-כלומר יגיע אלינו רק בסביבות השעה 15:00 וזאת בהנחה שאכן יצא מירושלים בעוד רבע שעה כפי שאמרו. כך או כך מדובר כאן ב-6 שעות המתנה ליד הרכב לגרר-זוהי חוצפה! מצפה לתגובה !!
|
|
|
|
|
|
|
|
שגריר שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניסים מזרחי סמנכ"ל תפע |
שם ותפקיד: |
מבדיקת המקרה התברר שתלונתה של הגברת הלפרין עדי מוצדקת.
מאחר והגברת הלפרין פנתה במקביל גם אלינו, תלונתה טופלה והיא קיבלה מענה ישירות מאתנו. לגופו של עניין , אשרנו לגברת הלפרין מתן של רכב חלופי ( שכור ) ליומיים על חשבון חברת שגריר בכל עת שתחפוץ בכך.
לגברת הלפרין יצא מכתב התנצלות בגין האירוע ואישור לקבלת רכב שכור על חשבוננו.
כמובן שבמקביל ניערך תחקיר והופקו לקחים על מנת למנוע הישנות של מקרים שכאלה. |
תגובה: |
כאמור, הגברת הלפרין טופלה ישירות על ידנו וקיבלה את התנצלותינו. |
פתרון: |
|
|
|