פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור רציני בזמנים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. הזמנתי גרר משגריר בשעה 9 בבוקר מאיזור הרצליה, תחילה נאמר לי זמן המתנה של שעה וחצי, אחרי זה צילצלו להודיע שזה ייקח עד שלוש שעות. לאחר מכן אמרו לי שעה וחצי, שצלמלצי אחרי שעה וחצי אמרו לי עטד שעה ורבע, כעבור שעה ורבע צלמלו ואמרו לי להיות באוטו עוד 40 דקות, כעבור 40 דקות אמרו לי עוד 20 דקות, ואז אחרי שצלמלצי כעבור חמי שעה אמרו לי עוד חצי שעה. פספסתי יום עבודה, והמוסך אוטוטו סוגר, משמע שהלך לי כל היום, השעה כמעט שלוש והגרר עדיין לא הגיע משעה 9 בבוקר. המוקד שירות כבר חזר אונים ולא יודע מה לענות לי, אחרי שדוחים אותי כל היום. לא יאומן.
נזק כספי סוג הנזק :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי - סמנכ"ל שרות לקוחות שם ותפקיד:
מבדיקת המקרה עולה שאכן חל עיכוב בזמן ההגעה ללקוח. הלקוח במקביל פנה גם אלינו בתלונה ואחראית שרות לקוחות בחברה יצרה עימו קשר והחליטה לפצותו במתן רכב חלופי ל-24 שעות וזאת כדי שלא ינזק מהאיחור בהגעת רכבו למוסך.
הבענו את התנצלותנו בפניו ואנו שבים ועושים זאת גם כעת.
תגובה:
כאמור, במקרה זה סופק ללקוח על ידינו רכב חלופי . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה