פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות וטיפול לקוי של נציגי החברה נושא התלונה:
‏שבת ‏25 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שרות מוקד חירום טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מעביר תלונה בשם אבי-בעל רכב הונדה סיויק(פרטי רכב לא מפורסמים
מטעמי בטחון) שרכש את הרכב לפני מס' ימים.ביום ו' 24.3.06 לא הצליח אבי להניע את הרכב-איש שרות שהגיע אליו בשם איציק (קוקי)מסר שהבעיה ב'קודן'
ושהוא ביצע איפוס למערכת והכל תקין-ובשיחה שלי עימו טלפונית מסר שאין צורך לגשת למוסך ו'הכל בסדר'.
היום=שבת 25.3.06 אותה תקלה חזרה על עצמה.בשיחה שלי עם נציג שרות בשם יוסי מסר הנציג 'הייתם צריכים להגיע עם הרכב למוסך'-מסרתי לו שהתקלה אירעה ביום ו' אחה"צ ואין מוסכים פעילים וכן ציינתי בפניו את השיחה של עם איציק (קוקי) שטען ש'הכל בסדר'.הנציג-יוסי מסר ש'זאת לא בעייה שלהם' והם לא אשמים שאין מוסך שעובד בשבת-הסברתי לו שזו לא תשובה-הוא ציין שהפעם הוא יחייב את אבי בגין הביקור.טון הדיבור,מכוונות השרות וההקשה ללקוח לא היו בסדר העדיפויות של הנציג והוא גרם לי בסופו של דבר להרים את הקול על מנת שיבין את חומרת הבעייה.
בסופו של דבר,'הסכים' הנציג לשלוח איש שרות ללא חיוב-אך לא לפני שדאג
לציין בפניי שוב 'שבפעם הבאה זה יהיה כרוך בתשלום'.
אבי כבר המתין למעלה מ-2 שעות ליד הרכב=כשהתקשרי שוב לבדוק -מסר אותו נציג 'יוסי' שאיש השרות יוצא מבאר שבע לכיוון דימנה.מסרתי לו שני מספרי סלולר (שלי ושל אבי).
בשעה 14:09 התקשרה נציגה מהחברה=לא הזדהתה וטענה שהנציג היה
במקום והוא ניסה ליצור עימנו קשר ולא היה מענה.הסברתי שהדבר לא ייתכן מכיוון שאבי נמצא כל אותה עת ברכב עצמו-היא טענה 'אני לא יודעת-מה אתה רוצה שהאיש שרות יחכה-כעת הוא נוסע לבאר שבע ויחזור שוב לאחר מכן'.
היא דיברה בטון מתנשא וציני מאוד.
לא ארבה עוד במילים על השרות אך אבקש לציין-אני מבין שחברת שגריר היא חברה שרוצה להרוויח-אך האם בכל מחיר?
האם הנציגים שיושבים במוקד החרום=לא אמורים להיות קשובים לפניית הלקוח ולהבין את מצוקתו?האם אנשי השרות של החברה אמורים לתת תשובות שונות בהפרש של מספר שעות לגבי מהות התקלה?
חבל מאוד שחב' שגריר לא מייחסת חשיבות רבה יותר לצרכי הלקוח ובעידן שהשרות הוא בעצם פניה של החברה-עונים נציגים מאין אלה.
אני תקווה שהמקרה חריג ולא מייצג את החברה ונציגיה כולם
עוגמת נפש סוג הנזק :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה