פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי שלא בוצע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי מתאריך 05/11/2012 הופתעתי לגלות בדף החשבון שלי (לאומי קארד) שחב' שגריר הנכבדת הורידה לי את התש' הראשון והשני עבור המצבר שהחזרתי לכם בתאריך 06/11/2012 ואף קיבלתי הביתה בדואר בתאריך 26/11/2012 הודעה על זיכוי חשבוני לאחר שהוחזר אליכם המצבר. מדוע אם כן אתם גביתם כבר תש' שני למרות דברי סמנכ"ל שירות לקוחות מר מזרחי ניסים ש"הלקוחה" פוצתה ולא תחוייב? היתכן הדבר שבאם לא שמתי לב עד עתה אלא רק בחשבון השני תעבוד שיטת המצליח? כיצד זאת בחוצפתכם העזתם לגבות התשלום למרות שלמחרת היום הוחזר לכם המצבר שמחירו אצלכם כמשכנתא? אבקשכם במיידית להחזיר לחשבוני את כל הסכום שנגבה עד היום ובאם בחודש הבא ייגבה סכום נוסף אתבע אתכם בביה"ד לתביעות קטנות יש גבול לחוצפה ולעזות המצח.
אבקשכם טיפול נאות ובהקדם .
כספי סוג הנזק :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי - סמנכ"ל שרות לקוחות שם ותפקיד:
במקום להשמיץ, רצוי שהלקוחה תפנה לחברת האשראי כדי לקבל הסבר כיצד הדברים מתנהלים.
לגופו של עניין, הלקוחה זוכתה במלוא הסכום ומה שהיא רואה כעת זו עיסקת התשלומים שלה.
חבל שהלקוחה הזו בוחרת בדרך ההשמצה ורצוי שתלמד את החומר לפני שהיא יוצאת בהצהרות.
כאמור, אנו מפנים אותה לחברת האשראי וזאת כדי למנוע ממנה התבזות בבית משפט לתביעות קטנות במידה ותחליט לתבוע.
תגובה:
הבנת הנקרא על ידי הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה