פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי של מחלץ מחברת שגריר נושא התלונה:
טני מאיה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני,17/6/2013, 10:30, התקשרתי לחברת "שגריר" להזמין חילוץ בגין שהאוטו לא הניע. נאמר לי שמחלץ יגיע אליי תוך שעה וחצי (12:00), בפועל הבחור הגיע ב 12:45 (45 דקות מעבר לצפי). הסברתי לו שיומיים קודם לכן החלפתי מצבר לרכב ולא ברור מדוע הרכב לא מניע,
לאחר שבדק את הרכב הוא אמר שיש בעיה באלטרנטור, עזר לי להניע את הרכב ואמר שצריך לנסוע מיד למוסך, ולא להפעיל רדיו, מזגן ואורות.
יש לציין שהמוסך שבו אני מטפלת ברכב נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מהמקום בו עמדתי,
כעבור מספר דקות של נסיעה בכיוון המוסך הרכב כבה באמצע צומת סואנת , באופן אוטומטי התקשרתי שוב לחברת שגריר לבקש שהבחור שהגיע קודם, יבוא ויעזור להניע את הרכב, נאמר לי שרק תוך שעה וחצי יוכל להגיע חילוץ.
בסופו של דבר נאלצתי להסתדר בכוחות עצמי , ע"י אנשים טובים שעצרו בדרך ועזרו לי להזיז את הרכב מאמצע הצומת, ולאחר מכן ע"י חילוץ שהזמנתי באופן פרטי מהמוסך שבו אני מטפלת ברכב.
בדיעבד במוסך נאמר לי שהמחלץ של חברת "שגריר" היה צריך לטעון את המצבר לפחות חצי שעה לפני ששלח אותי למוסך, על מנת שאוכל להגיע בבטחה, ואם לא עשה כן, היה צריך ללוות אותי בדרכי למוסך.
את שני האופציות האלה , הוא כמובן שלא עשה.
יש לציין שתוך כדי כתיבת שורות אלה קיבלתי שיחת התנצלות מנציגת השירות על אי עמידה בזמנים, אבל זו לא באמת הבעיה, הבעיה היא שלא ניתן לסמוך על השירות שהם נותנים ולא ברור על מה חברת הביטוח שבה אני מבוטחת משלמת להם? (חברת שומרה)
אני לא מחפשת פה פיצויי על עוגמת הנפש שנגרמה לי, אני פשוט פוחדת שאם מחר תהיה לי שוב בעיה עם שירות כזה, אין לי על מי לסמוך??

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי - סמנכ"ל שרות לקוחות שם ותפקיד:
תלונתה של הגב' טני מאיה נבדקה ולצערי נמצאה מוצדקת. בעקבות התלונה יצרנו עימה קשר והתנצלנו עמוקות על אשר אירע ולמיטב הבנתי היא קבלה את ההתנצלות. אנו כמובן נפיק לקחים מאירוע זה ונציגי השרות היושבים במוקד ואנשי השרות שנמצאים בשטח יקבלו הדרכה בהתאם כדי למנוע הישנותמקרים כגון אלה. תגובה:
כאמור התנצלנו בפני הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה