פרטי התלונה

תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אבחון וטיפול שגוי בתקלת חשמל ברכב. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
להלן המכתב ששלחתי לחברת הגרירה "שגריר" המתאר את הארוע. במכתב התשובה שקיבלתי נטען כי הטיפול היה ראוי (אני יכול לשלוח לכם אותו במידת הצורך כמו גם את הקבלות על הטיפולים השונים לרכב), בשיחת טלפון הוצע לי פיצוי של שנת חברות חינם - איני רוצה שנת חברות חינם אלא החזר על המצבר שהוחלף ללא צורך ופיצוי על הזמן שבוזבז ועל כך שהרכב נתקע שוב רק בגלל טיפול לא ראוי.
הנה מכתבי לשגריר:
5.02.06
לכבוד: חברת שגריר


רכב: פורד טרייסר, מודל 1997
מס' רכב: 5705528


הנדון: אבחון וטיפול לקויים ברכב מספר 5705528

בתאריך 29/01/2006 נסעתי בשעות הצהריים לפ"ת. לקראת הגעתי חלה תקלה ברכבי. בזמן הנסיעה כבה הרדיו, מד הסל"ד הפסיק לפעול ואט אט כבה כל המכשור החשמלי (כולל אורות ומד המהירות). החנתי את הרכב בצד, ניסיתי להתניעו שוב, אך הוא כבר לא התניע. בעקבות זאת פניתי לחברתכם. בעקבות הפניה נשלחה אלי ניידת עם טכנאי. בזמן ההמתנה לטכנאי יצרתי קשר עם המוסך שלי בשפיים ותיארתי להם את התקלה. מחלקת החשמל שם אמרה שככל הנראה הבעיה היא בטעינה כלומר באלטרנטור.
כאשר הגיע הטכנאי אמרתי לו שאני חושב שהבעיה היא באלטרנטור או בטעינה ושאני זקוק לגרירה למוסך שלי בשפיים. הוא ביצע מספר בדיקות ואמר שהבעיה היא במצבר ולא באלטרנטור. אני ודוד שלי שהיה איתי, שאלנו שוב ושוב האם הוא בטוח שהבעיה היא במצבר כי התקלה ארעה בזמן נסיעה, ללא כל בעיה בהתנעה של הרכב, והאם התאור שלי לא יותר אופייני לבעיית טעינה. הוא שלל בעיה באלטרנטור ואמר שילווה אותי לסניף הקרוב של AUTO DEPOT הנמצא בצומת ירקון שם אחליף את המצבר, כיוון שבניידת השרות שלו לא היה את הדגם הדרוש. הוא הטעין לי קצת את המצבר וליווה אותי לסניף הקרוב שם בהמלצתו רכשתי מצבר חדש בעלות של 570 ש"ח. המצבר הוחלף על ידי אנשי החנות והטכנאי עזב. הרכב התניע והתנהג כרגיל. משם המשכתי בנסיעה לבאר שבע שם הייתי אמור ללמד ב"מכללה למנהל" במהלך יום שלישי ורביעי. אחרי שעברתי את צומת פלוגות החלו שוב בעיות החשמל להופיע. החשמל הלך ואזל עד לכיבוי מלא של האורות. חשוב לציין שהפעם מדובר היה בנסיעה בשעות הערב המאוחרות בחשיכה מוחלטת (!). כך הגעתי למצב בו האורות כבו והרכב כבה אף הוא כ 2-3 ק"מ לפני צומת בית קמה, באמצע המדבר, ללא ישובים קרובים ובחושך מוחלט. פניתי שוב לחברתכם, זועם על האבחון והטיפול הלקויים שקיבלתי קודם וביקשתי לשלוח לי בדחיפות גרירה למוסך שלי בשפיים. נענתי בשלילה ונשלח אלי שוב טכנאי. כעבור כשעה בחוץ (להישאר ברכב ללא תאורת חירום החונה בשולי כביש מהיר זו סכנת נפשות) בקור מקפיא, הגיע הטכנאי. הוא אמר שהבעיה שלי היא באלטרנטור ושהטכנאי הקודם ביצע בדיקה לא מקצועית. הוא הציע לי הטענה וליווי עד באר שבע שם אמתין לגרירה. הליווי וההגעה לבאר שבע לקחו עוד כשעה וחצי במהלכה הרכב כבה שוב ושוב ונזקק להטענות חוזרות.

לאחר שהגעתי לבאר שבע ביקשתי גרירה למוסך בשפיים, אך גם בקשה זו נתקלה תחילה באמירות שאני ביקשתי להגיע לבאר שבע וכד' כאשר מעולם לא ביקשתי זאת, אלא עשיתי כך בהמלצת הטכנאי. לבסוף נקבעה גרירה ליום שלישי בערב. בבוקר של יום רביעי הגיע הרכב למוסך בשפיים, שם נמצאה בעיה באלטרנטור עם עלות תיקון של 1398 ש"ח. גם הטכנאים במוסך אמרו שהחלפת המצבר היתה לא מוצדקת בעליל ונבעה מאבחון לקוי של הטכנאי שלכם.



בעקבות האבחון והטיפול הלקויים:

1. נשקפה סכנה ממשית לחיי כאשר במהלך נסיעה בלילה בכביש בינעירוני כבו האורות של הרכב והרכב כבה באזור עם שוליים צרים.
2. נאלצתי לשלם 570 ש"ח על המצבר החדש שכלל לא היה צורך להחליפו!
3. איבדתי יום עבודה (יום רביעי 01/02/2006) ונאלצתי לנסוע מבאר שבע למוסך בשפיים לתיקון הרכב במקום לתקנו כבר ביום ראשון או שני בהם לא הייתי אמור לעבוד.
4. נתקעתי בשעות חשיכה במקום שומם.
5. איבדתי שעות בטיפול באותה הבעיה אותה אפשר היה לתקן כבר בפנייתי הראשונה.
6. הגרירה ארכה לילה שלם במקום מס' שעות בלבד מפ"ת.
7. ביום רביעי 01/02/2006 הפסדתי יום עבודה בן 6 שעות שם אני משתכר 90 ש"ח לשעה, כלומר אבדן יום העבודה שווה ערך ל- 540 ש"ח, ובנושף לכך הנסיעה מב"ש למוסך בשפיים היתה כרוכה בעלות התחבורה הציבורית (אף היא היתה נחסכת ממני אם הייתי נגרר מפ"ת).

בהמלצת עורך דיני אני פונה אליכם לאור כל הנאמר לעיל. אבקש לפצותי בהקדם על הנזק הכספי (החלפת מצבר תקין, הפסד יום עבודה, נסיעות בתחבורה ציבורית) והנפשי שנגרמו לי. לא ראוי שחברה רצינית תיתן טיפול לקוי וחובבני כל כך אשר יגרום הן להשלכות כלכליות והן להשלכות נפשיות ואף לסכנה ממשית לחיים בעקבות כיבוי אורות הרכב בשעות חשיכה בכביש בינעירוני.
כל המצב הנ"ל היה נמנע במידה והייתי מטופל כראוי כבר בפנייתי הראשונה אליכם בפתח תקוה.

מצ"ב קבלה על קניית המצב החדש וקבלה על החלפת האלטרנטור במוסך בשפיים.

אודה לכם על טיפול מהיר וענייני.
בברכה,



------------------
עד כאן מכתבי. לא זכיתי לשום החזר ו/או פיצוי.
אודה לכם אם תטפלו בפנייתי כי אני מרגיש שאין באפשרותי לעמוד מול חברה גדולה כמו שגריר.

בתודה על הטיפול,
בזבוז זמן, סכנת חיים סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי - סמנכ"ל ש שם ותפקיד:
רצ"ב תגובתינו ללקוח שנשלח בתאריך 23.2.06 תגובה:
חולון, 23.02.06
מספרנו: ת/ 06- 0265



לכבוד
מר לב דורפמן
רח' שמחה ארליך 8
נתניה
====


א.נ.,


הנדון: שרות לרכב 28-055-57


במענה למכתבך מיום 05.02.06 ולשיחת הטלפון שערך עימך מר לייבוביץ חיים ממשרדנו, נבדק הארוע בו מדובר על ידי.

מהבדיקה שערכתי עולה שבעת הגעת איש השרות הראשון מטעמנו, פעל האלטרנטור ברכבך כשורה והבעיה היחידה שאובחנה הייתה שהמצבר ברכבך שבק.

עלי להדגיש שהבדיקה נערכה עם מכשיר המיועד לכך.

בנוסף ולמיטב הבנתי גם באוטו דיפו נבדקה הטעינה ונמצאה תקינה.

צר לי על כל אשר ארע לאחר מכן, אולם בהחלט מדובר בתופעה שכיחה שבה האלטרנטור מתקלקל לאחר שעבד בעומס רב, כתוצאה מהצורך להטעין מצבר חלש וזה ככל הנראה הביא להפסקת עבודתו בהמשך הדרך.

לאור כל האמור לעיל, לא אוכל לצערי להענות לבקשתך שהרי אנו עשינו את המוטל עלינו ואין באפשרותנו לצפות תקלות עתידיות.





בכבוד רב,

ניסים מזרחי
סמנכ"ל תפעול ושרות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה