פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שנה שעברה בתחילת אפריל הוזמן מכשיר אלפטיקל בסניף מגה ספורט באילת והובטח 14 יום הספקה! במקום 14 יום עבודה קיבלנו בתחילת מאי -זה לא ניגמר!!!תןך כמה י!מים הוא התקלקל ואחרי שבוע הוחלף איזה חלק-זה לא עזר- אמרו שבמכשירים האלו יש פגם והחליפו מכשיר עצמו אחרי שיחות רבות ולקח עוד מלא זמן להחזיר הפרש כספי!!!כל הסיפור הזה ניגמר ביוני -יולי !!!הכל היה בסדר עד תחילת פברואר כאשר נשבר איזה חלק בתחתית המכשיר בא טכנאי ואמר שיקח שבוע-שבועיים להחליף אותו.עבר כבר יותר מחודש ועדיין אין תשובה מתי זה יקרה!!!התקשרנו לשרות לקוחות ששם אמרו לנו שהם מטפלים רק!!בביגוד ונעליים ולגבי מכשרים לפנות רק לחנות ובחנות לא יודעים להגיד מתי זה יגיע רק שידברו איתנו .לאחר טלפונים ובירורים אין ספור ופניה דרך פייסבוק התקשרה אלינו מנהלת חנות באילת בשם איריס ואמרה שהם לא שכחו אותנו וכן זה בטיפול וחלק הוזמן מחול ועדיין לא ידעה להגיד מתי זה יקרה ואפילו לא ידעה להגיד מתי עשו את ההזמנה!!!היום ב19.3.14 התקשרה דניאלה משרות לקוחות של מגה ספורט ואמרה שגם היא לא יודעת מתי זה יגיע!!!!!היא דיברה עם קניין ראשי בדרך כלל זה לוקח עד חודש ימים!!!אבל עבר כמעט חודשיים!!!אין מה לעשות רק לחכות !!!אבל כמה????אחר כך היא אמרה שהחלקים הוזמנו לפני חצי שנה וטרם הגיעו!!!!אין מה לעשות ואם אני רוצה אז יכולה לפנות להנהלה בפקס:036***240 זה פשוט לא אמתי כל הסיפור הזה !!!!לחכות לא יודעת כמה זה לא אופציה מבחינתינו!!!לטיפולכם המהיר!!!!!
כספי סוג הנזק :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה