פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומוצר גרוע- נעלי סקצרס לילד שנהרסו אחרי 2.5 חודשים נושא התלונה:
בן עמי לילי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בחנות מגה ספורט נעלי ספורט סקצ'רס לילד ב 130 שח. הסקוטצ' נקרע אחרי חודשיים וחצי ולא ניתן יותר להשתמש בנעל. עכשיו (3 חודשים לאחר הקניה) ניגשתי לסניף מגה ספורט בתלפיות ירושלים ונאמר לי שאין מה לעשות. אחראי המשמרת שטיפל בפנייתי, נאור אדרי, הודה שהנעל מיועדת לשימוש של 3 חודשים בלבד והם אינם מתקנים סקוטצ' קרוע. ביקשתי לדבר עם המנהל וקיבלתי סירוב מוחלט. הוא גם סירב לתת לי את שם משפחתו. רק אחרי שביקשתי שוב ושוב הוא נתן לי את שמו המלא כדי שאוכל להגיש תלונה. הוא אמר שאתקשר למוקד שעל הקבלה. התקשרתי ושם לא היה מענה.
שירות גרוע ומוצר גרוע.
תיקון הנעליים או החלפתם בחדשים פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה