פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ללקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז one באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
11/9/2016

לכבוד:
הנדון: תלונה בגין שירות לקוי ברשת "מגה ספורט"

בתאריך 28/3/2016 רכשנו טרמפולינה בסניף הרשת בביג בבאר שבע כמתנת יום הולדת לבנינו הצעיר.
חיכינו שבעה ימי עסקים ובאנו לקחת את הטרמפולינה מהסניף.
לרוע המזל, בבואנו להרכיב את המוצר ביום הולדת בנינו, נוכחנו לגלות כי אחד מהחלקים של בסיס הטרמפולינה אינו מתאים, כך שלא ניתן בשום אופן לבנות את הטרמפולינה.
ניסינו להתקשר לחנות מספר פעמים, בימים שונים אך לא הייתה תשובה, לאחר 3 ימים, נאלצנו להגיע פיזית לסניף בבאר שבע בכדי להתלונן על מה שקרה (חשוב לי לציין כי אנו לא תושבי באר שבע, אנו גרים מרחק נסיעה של 45 דקות מבאר שבע לכל כיוון !).
מנהל המשמרת הקשיב לדבריי ואמר שעליי להתקשר לשירות הלקוחות של מגה ספורט.
צלצלתי עוד באותו היום לשירות הלקוחות ונתקלתי בתגובה קרה ולא אמפתית מצד נציגת השירות, שאמרה שהיא תזמין את החלק החסר ושאסע לקחת אותו מבאר שבע. אמרתי לנציגה שלא אבוא שוב במיוחד לבאר שבע וביקשתי לדבר עם המנהל. נציגת השירות לקחה ממני את הפרטים ואמרה שיחזרו אליי תוך 48 שעות.
לאחר מספר ימים התקשרו אליי מסניף מגה ספורט בבאר שבע, להודיע לי שהחלק שהזמנתי הגיע ושאבוא לקחת אותו מהחנות. הסברתי לבחורה שצלצלה שלא הזמנתי שום חלק ואין לי עניין בשום חלק אלא שביקשתי לדבר עם מנהל ולא חזרו אליי. היא אמרה שתבדוק את הנושא ותחזור אליי.
הבנתי שאין לי ברירה אלא לגשת פיזית (שוב) לסניף בבאר שבע ולדבר עם מנהל החנות , הרי רכשתי את הטרמפולינה מהחנות שלו ועליו לקח את האחריות לכל ההתנהלות הלא הגיונית הזו.
הגעתי לחנות, המנהל לא היה, נשלחתי לדבר עם מנהל המשמרת באותה עת. היחס שקיבלתי ממנהל המשמרת היה מתחת לכל ביקורת, הוא היה מאוד לא סבלני, מאוד קצר ונתן לי הרגשה שאני מפריעה לו. לא עניינה אותו עגמת הנפש שנעשתה לנו, לא עניין אותו הנסיעות החוזרות ונישנות שלי מביתי לבאר שבע, מבחינתו שאקח את החלק שהוזמן לי ושאלך לחפש מי יבנה לי עכשיו את הטרמפולינה.
ביקשתי לדבר עם המנהל והוא אמר שהמנהל יגיע רק עוד שעתיים וחצי ואם נצטט את הערתו הצינית: "למנהל הסניף יש שעות עבודה, לא נראה לי שנקפיץ אותו עכשיו לכאן מהבית".
ביקשתי לדבר עם הבחורה שדיברה איתי באותו בוקר, מסתבר שהיא המזכירה של החנות, היא אמרה שעוד היום עודד מנהל שירות הלקוחות יחזור אליי ונדבר.
עד היום, אגב, אני עוד מחכה לשיחה מהם...
חשוב לי מאוד לציין, אנחנו לקוחות של מגה ספורט שנים רבות, אנו מרוצים מהמוצרים שבחנות וגם מהשירות. רצינו את הטרמפולינה מאוד, אבל ליחס כזה ולשירות כזה כלל לא ציפינו.
לאחר שגילינו שהחלק אינו מתאים, עוגמת הנפש שלנו הייתה גדולה מאוד, הן על הפסד יום חופש והן על שלא הייתה לבנינו מתנת יומולדת מוכנה.
נכון, טעויות קורות, "מישהו בסין לא ארז את החלקים של הטרמפולינה כראוי" (לדברי נציגת שירות הלקוחות שדיברתי איתה) אבל מישהו גם צריך לקחת אחריות על הטעויות הללו ומבחינתנו זו החנות שממנה קנינו את המוצר, שלה שילמנו ממיטב כספינו. אך במקום לקחת אחריות ולתת שירות ופתרונות כמו שצריך, גרמו לנו לנסוע ארבע פעמים הלוך-חזור כשעה וחצי כל פעם על חשבוננו, עד היום אף לא אחד טרח לבדוק האם באמת המוצר תקין וכל החלקים שלו נמצאים, לעומת זאת כל מי שפנינו אליו בחר להסיר מעצמו את האחריות והבטיח הבטחות שלא קוימו במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב לתת הרגשה שאנו מנסים לסחוט מהחנות הרכבה בחינם.
בפעם האחרונה שהגענו עם המוצר לחנות מתוך כוונה להחליף אותו, נאמר לנו שלא ניתן לזכות את המוצר כיוון ש - "הוא נפתח, ועברו כבר שבועיים מיום הרכישה".
אז כמה עובדות לחידוד –
1. "הוא נפתח" – המוצר נארז כפגום וכלא מתאים (מצטטת את החברה) , אף אחד מעובדי החנות לא טרח עדיין לבדוק אם יש עוד חלקים פגומים באריזה (הציוד באריזתו המקורית וללא שימוש).
2. "עברו כבר שבועיים" – במשך חודש וחצי ניסינו באמצעות שיחות טלפון ובנסיעות חוזרות על חשבוננו לפתור את הבעיה. החברה לא טרחה אפילו לחזור אלינו לשיחות, לא כל שכן לזרז את זמן הטיפול כדי שחלילה "לא יחלפו שבועיים".
3. "מיום הרכישה" – רכשנו מוצר שלדברי החברה נמכר פגום, עד ליום זה לא חברו כלל חלקי המוצר לאריזה אחת ולמוצר תקין אחד, ולכן לא ברורה לי משמעות תאריך הרכישה (למעט העובדה שבאותו יום החברה קיבלה את כספה, כי אנחנו עדיין לא קיבלנו מוצר שלם).
אנחנו השארנו את המוצר בחנות ובניסיון לפנות לשורות לקוחות והנהלת החברה נאמר לנו שזו מדיניות החברה ושאנחנו יכולים לבוא לקחת את המוצר מבאר שבע (על חשבוננו, בפעם השישית!!)
המצב כרגע הוא שהמוצר בחנות, הכסף אצל החברה ולנו נשארו עוגמת הנפש והתייחסות שאנחנו מנסים לעקוץ את החנות ב-250 ש"ח של הרכבה והובלה.

מצפים לתגובתכם המהירה,
אורי
נייד: 052-2477890





עוגמת נפש סוג הנזק :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה