סירוב לתקן או להחליף מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שישי 04 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
דרך השרון 12, כפר סבא 44271 |
כתובת: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש מאי רכשתי מחבט לטניס שולחן מתוצרת "קילרספין " בסניף כפר סבא של חברת מגה ספורט , ברכישה הסתמכתי על העובדה שמדובר ברשת גדולה ואמינה והשירות יהיה בהתאם , במשחקי הראשון עם המחבט פגע כדור המשחק בקצה המחבט וחתיכה ממשטח הגומי העוטף את המחבט הועפה , החזרתי את המחבט לסניף ודרשתי תיקון או החלפה , במגה ספורט סירבו לקחת אחריות אע"פ שהמוצר נמכר דרכם וטענו שהספק (הספק הינו חברת ספורטניס בע"מ טל': 6189989 - 03 ) הוא האחראי הבילעדי ולטענתו המחבט קיבל מכה .
לאחר שהבעתי את חוסר שביעות רצוני המוחלט מהיחס בו ניתקלתי הסכימו במגה ספורט לתת לי הנחה של 25 אחוז ממחיר מחבט חדש ומובן שסירבתי. כרגע המחבט מ ה 5 למאי נמצא במגה ספורט כפר סבא . אינני נהנה ממנו ולמעשה כספי נזרק לפח .
|
כספי ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי , תיקון או החלפה בחדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|