פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 13/10/08 רכשתי מכשיר כושר מסוג אליפטיקל ב 2000 ש"ח בחנות הרשת בראשל"צ. בעת הקניה וידאתי כי למכשיר יש אפשרות התחברות לחשמל, שכן אילו ידעתי שהמכשיר פועל רק על סוללות, לא הייתי רוכשת אותו עקב ההוצאה הכספית הנלווית של החלפה תדירה של סוללות (מדובר במכשיר עוצמתי שצורך הרבה אנרגיה ועל כן הסוללות נגמרות מהר מאד). המכשיר הגיע אלי והורכב ב 28/10/07. בעת ההרכבה לא היייתי בבית. התחלתי את השימוש במכשיר (שעבד על סוללות). לאחר כ 5 ימי שימוש נגמרו הסוללות (סוללות זולות מאד שסופקו יחד עם המכשיר שמשך חייהן קצר מאד). התחלתי בחיפוש אחר החיבור לחשמל או הכבל, אולם לשווא... כמובן שחיבור כזה כלל לא קיים ומסתבר כי המכשיר אינו מתחבר לחשמל. עוד באותו הערב פניתי למגה ספורט במערב ראשל"צ, היכן שנרכש המכשיר. אמרו לי כי אני צודקת בתלונותיי וכי בבוקר למחרת יצרו עמי קשר משירות הלקוחות,וכן רשמו את תלונתי ופרטי. כשגם זה לא קרה, התקשרתי אני לשירות הלקוחות. שם נא מר לי כי איש מהסניף המדובר לא פנה אליהם. ביקשתי כי הענין יטופל. חלף שבוע וטרם פנו אליי. אני חוששת כי לא אענה גם בעתיד.. נא עזרתכם! לא ייתכן כי יפתו לקוחות לרכוש מוצר בהבטחות שווא ולאחר מכן לא יקחו אחריות ההטעיה.
נפשי+ סוג הנזק :
מכשיר שאכן מתחבר לחשמל ו/או באיזשהו אופן ליצור חיבור לחשמל ו/או לקבל פיצוי כספי ו/או אספקת סוללות מהחנות ו/או פיצוי בדמות מוצרים מהחנות פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה