פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
י נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
אזה"ת קרית שמונה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי נעל נייק בחברה,כעבור 4 חודשים הסוליה החלה להפתח, ניגשתי לסניףעם הנעל וביקשתי שיחליפו ,יתקנו,ישלחו לחברה. השארתי את הנעל שם כעבור חודש אני מגיעה לסניף החזירו לי את הנעל ללא בדיקה ללא החלפה ואמרו לי שלא ניתן לעשות כלום עם הנעל. לא לקחתי את הנעל בחזרה בטענה שאני רוצה שישלחו אותה לבדיקה בחברה של נייק כעבור חודש אני מקבלת מכתב מהחברה של מגה ספורט שנאמר שהסוליה נפתחה כתוצאה משחיקה. חזרתי אילהם שאני רוצה בדיקה מהחברה שיצרה את הנעל הלוא היא נייק. וכך עברה שנה עם ריצות לסניף ללא תשובה מנייק וללא יחס כזה או אחר מממגה ספורט... אני חייבת לציין שאותו זוג נעליים ננעלו שוב כאיזה חודש והסוליה השניה החלה להפתח. ניגשתי שוב אך ללא הועיל בטענה שהם אינם יכולים לשלוח את הנעל לבדיקה בחברת נייק. הנעל עלתה לי 800 שח' ולא נהנתי מהנעל..אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי בנושא ..ולהרבה אחרים שנתקלו בבעיה דומה באותו הסניף .. בתודה מראש ריקי
עוגמת נפש, גזילת זמן,כספי, סוג הנזק :
בדיקת הנעל מחברת נייק. החלפת הנעל. מכתב התנצלות מחברת מגה ספורט. ופיצו כל שהוא. פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה