פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר תקול נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה16/7 נרכש סט מסכה ושנורקל באחד הסניפים של רשת מגה ספורט. סכום הרכישה הינו 184.99 ש"ח. ב17/7 לאחר שהסט נוסה נימצא כי המוצר תקול והמים חודרים פנימה מבעד למסכה. בתאריך ה20/7 ניגשנו לסניף לבקשת טיפול או החלפה, לאחר שהוסבר למוכרים בנקודה על תקלה במוצר, ביקשו ממני להראות בדיוק את הבעיה ( את המסכה על הפנים), חבשתי את המסכה והוסבר לי בצורה הכי תוקפנית שהפנים שלי עקומות ולכן המסכה אינה יושבת טוב. שלדעתי זה עלבון ואין שום סיבה שנקודת מכירה שהיא גם נקודת שרות יגיבו כך ויגרמו לעילבון עוגמת נפש של הלקוח. לאחר מכן הוסבר לנו שחייב לשלוח את המסכה לבדיקת מעבדה ותוך 14 ימי עבודה הם מחויבים ליצור איתנו קשר. לאחר 13 ימי עבודה פניתי לסניף דרך הטלפון לבדיקה על המצב, הוסבר לי שמחר זה 14 יום והמוכרתבשם לובה התחייבה להיתקשר באופן פרטי לידע אותי מה קורה. ביום ה 14 לא פנו אלי ולא יצרו איתי קשר. ביום ה15 פניתי שוב לסניף( ניגשתי לשם ישורות) הוסבר לי שאין להם תשובה ולכן לא מצאו לנכון להיתקשר אלי ובכלל הם לא מחיובית לעשות את השרות שביצעו. כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל הוסבר לי שזה לא משנה והוא יגיד את אותו הדבר ושהוא בכלל איננו כרגע. נכון לעכשיו אין לי שום תשובה בעניין אין לי מושג מתי ואיך אני אקבל תשובה ואינני יודע איכן המוצר ולאיזה ספק או מקום נשלח. כרגע בידי אין כלום חוץ מקבלה עם המחיר! העניין החשוב ביותר בכול הנושא זה חוסר היחס של נותני השרות בנקודה הזילזול של המנהל והצוות בפרט המוכרת לובה גורמים לתיסכול ולכעס. לא היתי מעונין להגיש את התלונה הזאת בכלל אבל בגלל היחס וההשפלה בפני בני המשפחה והלקוחות האחרים אני מוצא את עצמי כותב תלונה זאת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
את כספי בחזרה פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה