פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בזיוני במגה ספורט!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון סביונים כתובת:
יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברצוני לשתף אתכם בשירות לקוחות לתפארת החברה.

בתאריך 16/11 נכנסתי לחנות מגה ספורט בסניף סביונים.
רציתי לרכוש חליפה של אדידס מדגם מסויים אשר לא היה בחנות.
המוכרת בחנות - שהיא גם המנהלת ששמה: שלי הציע לי שתעזור לי ותזמין את החליפה ממקומות שונים בארץ ותביא אותם לסניף בסביונים.
הפעולה מותנת בתשלום מראש, וכך היה שילמתי את מלא הסכום עבור החליפה של אדידס!

בהזמנה רשום שהמוצר יתקבל עד 14 ימי עבודה, אך בפועל לא כך הדבר לאחר 14 ימי עבודה צלצלתי לחנות ושאלתי מה קורה עם החליפה ונאמר לי שהאחרית (שלי) לא נמצאת ואין מי שיודע מה בגורל החליפה, ביקשתי ששלי המנהלת תחזור אלי אך לא חזרה. לאחר יומיים שוב צלצלתי ונאמר לי ששלי לא נמצאת ודרשתי שיצלצלו אלייה לדעת מה עלה בגורל החליפה, הגברת ענתה בקו השני כי היתה בעייה בהזמנה ואם אני רוצה ניתן לבצע הזמנה בשנית ויהיה עלי להמתין עוד 14 יום והסכמתי. כעבור 14 יום שוב לא הגיע החליפה ואף אחד לא הודיע לי על כך.
לאחר חודש ימים מההזמנה המקורית ב16/12 צלצלתי לחנות ואף ענתה לי הגברת שלי, כששאלתי בכעס מה קורה עם החליפה !!!!! נאמר לי שיש טעות במחשבים והיא כבר לא במלאי , ושעלי לבוא ולחתום על המסמך של הרשת ע"מ לקבל זיכוי. לצערי לאחר חודש ימים של יחס מבזה ועוגמת נפש איני מוכן להגיע שוב לחנות ע"מ לחתום על טופס ביטול מאחר וגם לא קיבלתי את השירות המינימאלי וגם לא התנצלות.
אמרתי לשלי היקרה כי אני דורש שהביטל יעשה בפקס ואין בכוונתי להגיע, כתגובה אמרה שלי שהנושא ייבדק למול הנה"ח, ושתחזור אלי ביום למחרת, וכמובן שלא עשתה זאת עד היום 25/12/08.

חשוב לציין כי גם שלחתי מייל לשירות הלקוחות בחברה במהלך חודש דצמבר ועד היום לא התקבל שום יחס.

פשוט ביזיון אחד גדול .

תודה,
רובי הלקוח המאוכזב מיהוד

עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת החזר כספי על המוצר שלא התקבל ופיצוי על היחס המזלזל, הטלפונים, הזמן ועוגמת נפש הרבה פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה