פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר חדש נושא התלונה:
ברבי אורון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
one plaza ביג באר שבע כתובת:
מגה ספורט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי נעליים בחנות מגה ספורט שממוקמת בביג החדש(one plaza) בבאר שבע
בתאריך 20.01.09 בעלות של 420 ש"ח מסוג מררלי.
ביקשתי מידה 43 שזו מידתי ונאמר לי שאין במלאי אבל יש 43.5 במלאי.
הסכמתי מאחר ואני יודע שחצי מידה לא תשפיע כלכך וזה לא נורא אם יהיה מעט גדול.
אך להפתעתי כשהגעתי הביתה מדדתי את הנעל והיא היתה קטנה מאוד!!!
ולא גדולה טיפה כמו שחשבתי.
בדקתי על הנעל שאין כאן טעות במידה וניגשתי למחרת להחליף את הנעל החדשה למידה גדולה יותר.
ניגשתי לבחורה בשם עדי בדלפק והסברתי לה את הבעיה.
מייד היא פתחה את הקופסא ולקחה את הנעל הסתכלה בדקה את החשבונית ואמרה טוב הנעל מלוכלכת בסולייה. הסתכלתי וראיתי טיפה אבק אבל ממש טיפה.
הסברתי לה שלאחר שהגעתי הביתה אתמול מדדתי את הנעל בבית ואם הנעל מלוכלכת אז כנראה שמדדו אותה בחנות לפניי.
הסתכלה עלי עדי בעניים מתנשאות ואמרה לי טוב אם אתה רוצה להחליף לך תנקה את הסוליה ותביא לי את זה נקי (בצורה גסה)
שאלתי מי האחראי בחנות והיא אמרה לי אני מנהלת פה. מאחר והיא נראתה לי ילדה שאלתי שוב אז היא אמרה מחר בבוקר תבוא היא תהיה פה.
ביקשתי טלפון של שרות לקוחות מאחר ובאתי מרחוק ואני לא יכול להגיע ענתה עדי כך: "אין לנו שרות לקוחות זו חנות פרטית"
האם בחנות פרטית ככה מתנהגים ללקוח??? שאלתי את עצמי...
חייגתי 144 וביקשתי את טלפון שירות לקוחות של מגה ספורט ומייד קיבלתי.
התקשרתי ונאמר כי המוקד סגור כעת.
חזרתי הביתה כ 45 ק"מ והחלטתי לכתוב תלונה על מגה ספורט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה