פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מתחת לכל ביקורת-סירוב להחליף מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון 7 כוכבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנית גלגל עצלה מיד אחרי שפחתי אותו ראיתי שיוצא מאחד הסגרים אוויר - כשניסיתי להחזיר אותו נאמר לי שהם לא יכולים להחליף ושהם יחזירו את הגלגל חזרה לספק שיבדוק יחזור אלי - כשאמרתי להם שאני צריכה את הגלגל עכשיו ולא בעוד כמה ימים ואני לא מתכוננת לקנות חדש עד שיחליטו נאמר לי שאין מה לעשות, אין עם מי לדבר, לא יכולים לעזור והבעיה היא שלי מול הספק שלהם ולא של החנות - שום דבר לא עזר, נתנו לי מספר שירות לקוחות לא נכון שבו אף אחד לא ענה. יחס של אחראי משמרת בסניף הרצליה 7 כוכבים מתחת לכל ביקורת - מסרב להתייחס ולעזור. דרך הגב גם שבאתי לקנות בסניף וביקשתי כמה פעמים עזרה אף אחד לא הגיעה - והסניף היה ריק באותו רגע. מה שבטוח אני לא יקנה שם שוב.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מוצר, משלוח מוצר חדש לביתי במידי והתנצלות פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה