פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בקבלת הזמנה נושא התלונה:
בוטוב דותן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ3 חודשים ביצעתי הזמנה של נעלי ספורט בסניף מגה ספורט בראשון מערב, דגם שאת המידה הרצויה לא היה במלאי הבטיחו שתוך 14 ימי עבודה יגיע הציוד.
לאחר כחודשיים של התקשרויות חוזרות לסניף ולשירות לקוחות ללא מענה , נמסר לי מס מנהל הסניף כי אקבל זיכוי בעבור ההמנה שביצעתי ולא תגיע עקב נתון מלאי שגוי במחשבי החברה וכמו כן הוטח שאקבל פיצוי על העוגמת נפש וההמתנה חסרת טעם לנעליים שלא הגיעו.
לבסוף לפני כ3 שבועות הגעתי לסניף וקיבלתי זיכוי על ההזמנה שביצעתי אך לטענתם לגבי הפיצוי אין עדיין תשובה ועד היום לק קיבלתי מענה מהחברה.
פניתי למנהל שירות לקוחות של החברה אדם בשם חיים שהבטיח לי שבאותו יום מקבימום למחרת יחזרו אליי מנהלת הסניף או עוזרה ויתנו לי מענה לגבי הפיצוי שהובטח אך לצערי עד היום לא קיבלתי התיחסות מאף גורם ומה גם שלא ניתן להשיג את מנהלת הסניף בטלפון לעולם תמיד היא עסוקה או לא נמצאת ולא ניתן לקבל את הטלפון הנייד שלה
כספי סוג הנזק :
ממתין לקבלת הפיצוי שהובטח ולקבלת התיחסות כלשהיא מה פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה