פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר שהתגלה כפגום ונסיונות הרשת לחמוק מאחריות. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
בר יהודה 147 נשר כתובת:
סניף תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני פחות מחדשיים רכשתי את דגם הדגל של ניו באלנס לריצה.(מוצר שאמור להיות יוקרתי ומתומחר בהתאם).לאחר פחות מחודש נשרו הסוליות משתי הנעליים.כשפניתי לחנות לתדהמתי הנעל לא הוחלפה במקום אלא "נלקחה לבדיקה",ונותרתי חסר יכולת להתאמן למשך שבועיים.בתום הזמן הזה התקשרו וביקשו שאבוא לקחת את הנעליים.מסתבר שהסוליות הודבקו בחזרה.סירבתי לקבלן(אם לא ברור לכם למה אשמח להסביר).מכיון שלטענתם לא היה מנהל בחנות נשלחתי הביתה בבושת פנים ללא נעליים.
לאחר סוף השבוע התקשרה מנהלת החנות והבהירה כי עלי להגיע שוב אם ברצוני בנעליים חדשות,שכרגע אין לה. מכיון שהחנות נימצאת מחוץ לעיר ואנ י ללא רכב אני לא רואה כל סיבה למה עלי להגיע לשם פעם רביעית בעקבות רכישת זוג אחד, בקשתי לקבל את הנעליים החדשות הביתה נענתה בסופו של דבר בניתוק הטלפון. לכן וודאי תוכלו להבין שאחרי שנתקלתי במוצר פגום שעלה הרבה ובמסכת טירטורים והשפלות במקום שירות תקין אני כבר לא רוצה נעלי ניו באלנס ולא שרות של מגה.אני כן רוצה את כספי בחזרה וגם על כך נענתי בטריקת טלפון משולה מנהלת החנות. האם ישנה אפשרות לעזור לי לקבל את כספי בחזרה? פניתי לשרות הלקוחות של מגה וסיפרתי להם על המקרה.אמרו שמישהו יחזור אלי ואני עדיין מחכה.ועדיין לא יכול להתאמן.
עוגמת נפש,עצירת אימונים כפוייה,עלבון ו סוג הנזק :
רק החזר כספי.לא רוצה שום דבר איתם יותר מעבר לזה. פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה