פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בתמונה - לא רותו מוצר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.5.10 הזמנתי מחברת דיירקט סחר פנס ראש מקצועי, רצועת ראש בעלת גומי רחב לנוחות מירבית. בפרסום המודעה יש תמונה של פנס ראש מסיבי, עם רצועה רחבה שמקיפה את הראש ועוד רצועה שמגיעה מהמצח עד לעורף.
קיבלתי פנס קטן מלבני, בעל רצועה צרה מאד מאד שמקיפה את הראש. הפנס לא נוח על הראש, נופל, האור קטן - פנס לא שימושי בכלל.
התקשרתי לדיירקט סחר, שרות לקוחות , דיברתי עם יעל שלא רצתה לתת לי שם משפחה (אמרה שזה מספיק). בתחילה אמרה לי להחזיר את המוצר, אך ככשאלה אותי אם יש לי את האריזה המקורית והשבתי בשלילה אמרה שלא תוכל לקבל את המוצר בחזרה. הבעתי את מחאתי לכך שאני אפילו זוכרת שהמוצר הגיע ארוז בניילון שקוף ללא אריזת קרטון, אך זה לא הועיל לי ואמרה שלא תוכל לקבל את המוצר חזרה ולזכות אותי בסכום ע"ס 29.90 ש"ח.
אני רוצה לציין שאני לקוחה ותיקה מאד שלכם, רוכשת הרבה מוצרים - ותשובה זו ממש לא מקובלת עלי.
אני מבקשת להחזיר את המוצר ולקבל את המוצר שהזמנתי לפי התמונה. לדברי יעל התמונה היא רק להמחשה. השבתי לה שהיא היתה יכולה לשלוח לי גם ברווז מגומי לבקשתי לפנס ראש - התשובה שהתמונה רק להמחשה ממש לא מקובלת. המוצר שקיבלתי לא דומה בכלל למה שהוצע.
אבקשכם ליצור עימי קשר לטלפון: 052-3993504 .
עלבון, כספי, סוג הנזק :
לקבל את המוצר שהגיע אלי, ולא זה שהזמנתי חזרה ולשלוח לי את המוצר שזמנתי ע"פ המודעה !!!!! פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה