פרטי התלונה

תלונות רחובות

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמזורים קצרים בפנייה עמוסה נושא התלונה:
אוחיון שירן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
האיזור שבין צומת ביל"ו לביל"ו סנטר מועד לפורענות. עצם העובדה שאין רמזור בפנייה למתחם הקניות הגדול בארץ, בכביש שהוא גם ככה עמוס ובימי שבת אין סיכוי להכנס ולצאת ממנו בקלות אמורה הייתה להספיק, אבל כנראה שבעיריית רחובות חשבו אחרת. את הרמזור המוביל שמאלה לפנייה לביל"ו סנטר, מזכרת בתיה וכו' קיצרו בצורה משמעותית, ומשמעות הדבר שמרמזור בו ההמתנה הייתה ארוכה גם ככה, הפך הרמזור לבלתי נסבל. שאני אמורה להתחיל משמרת בשעה 4 אני יודעת שעדיף שאני לא אהיה מאוחר יותר מ-15:40 בצומת ביל"ו, כי זמן ההמתנה ברמזור הנ"ל עומד על 15-20 דקות, כל יום, ויוצא שאני מחכה 6 רמזורים עד שמגיע תורי לעבור. התקשרתי למוקד 106 שם הסתבר לי שזה לא בטיפול עיריית רחובות ולנסות דרך מוקד 108. גם שם לא מצאתי את התשובה.
להחזיר את זמן הרמזורים כפי שהיה לפני השיפוצים. פתרון נדרש :

רחובות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה