פרטי התלונה

תלונות רחובות

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול המוקד העירוני נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רח' בילו 2 כתובת:
תיאור הבעיה:
היום 4.5.2008 אחרי שעה 18:30 התקשרתי למוקד העירוני להודיע על פריצת מים מברז כיבוי שרפה החטיבת הביניים קציר א.
המוקדנית לנה ציינה שכבר היו שם ואי אפשר לגשת לברז.
עם כל הכבוד, המנעול הסוגר את הארון הוא מסוג פשוט ביותר וניתן לפריצה קלה.
כשבעלי ואני הערנו לה על כך, ענתה שאינם משיגים את השרת והבעיה יכולה להמתין לבוקר.
כמויות המים הזורמות מהארון יכולות לכסות מספר פעמים את מחיר המנעול, שלא לדבר על המחסור במים וההטפה היום יומית לחסוך במים.
היחס של העיריה לכספי הציבור גובל בזלזול, ואיננו קביל.
בזבוז מים ומשאבי הכלל סוג הנזק :
דאגו שבעיות תטופלנה מיידית ולא יפתרו בתרוצים קלושים פתרון נדרש :

רחובות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה