פרטי התלונה

תלונות רחובות

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מטרד נוראי ! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה - 12.9.2013 החל רעש מחריש אזניים מחדר משאבות אשר נמצא מול הבניין בו אני גרה.

מסכת הייסורים החלה ביום שישי ה- 13.9.13 כאשר התקשרתי למוקד העירייה להתלונן על רעש צורם שאינו מפסיק. לאחר ששוחחתי עם מספר מוקדניות במשך כל אותו הבוקר עד שעות הצהריים ( שהבטיחו שהנושא יטופל ... ), האחרונה שבהן מסרה שאצטרך להמתין עד אחרי יום כיפור מכיוון שהחג בפתח ...

במוצ"ש ה- 14.9.13, התקשרתי שוב למוקד העירוני בתקווה שיגיעו ויטפלו ברעש הנוראי והבלתי פוסק !! שוב, שוחחתי עם מספר מוקדניות עד אשר בשעה 24:30 הובטח לי שבחור בשם " אורן " אמור להגיע בחצי השעה הקרובה ולטפל בבעיה. עברה שעה ו- " אורן " לא מגיע !! וכשביקשתי לשוחח עימו, סירב !

ביום ראשון ה – 15.9.13, שוחחתי עם ארקדי ביטלמן ( מנהל מחלקת מים ) "הנושא טופל " אמר...

בהגיעי הביתה, מסתבר שהרעש הנוראי המשיך !! וזאת לאחר הבטחת ארקדי ש"הנושא טופל ". שוב התקשרויות למוקד העירוני ובקשותי לשוחח עימו, נענו בסירוב מצידו ! למוקדנית אמר שהוא " אמור לקבל הצעת מחיר מהמנכ"ל " וניתק את השיחה.

התלוננתי במשטרת ישראל על רעש חזק וצורם שאינו מפסיק מזה מספר ימים ואינו מטופל על העיריה !! משום מה, ארקדי הסכים לדבר עימם והבטיח שהנושא יטופל יום למחרת.

עד עתה הנושא לא טופל ומסיכת השקרים של מר ארקדי לא נפסקת !! וכל שכן, אינו מוכן לשוחח עם תושבים אשר משלמים מיסים מדי חודש בחודשו וזכותם המלאה לקבל שירות מהיר ויעיל מאנשי העירייה !!

לאחר שיחה עם הדיירים, מסתבר שאני לא המתלוננת היחידה !! כתוצאה מהמטרד הנוראי, כאבי הראש גוברים מיום ליום !!

ישנה פגיעה באיכות החיים של התושבים בעקבות חוסר טיפול וזיזלול מצד עיריית רחובות.

לטיפולכם המהיר אודה .

זילזול ואי טיפול במטרד נוראי ! סוג הנזק :

רחובות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה