תלונות פפגאיו

‏יום רביעי ‏14 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
לכבוד ה"וולנטיין דיי" שחל ב 14.2.07 החלטנו אני ובעלי לצאת לאכול צהריים יחד.
היינו באיזור ת"א ונכנסנו לטייל קצת בקניון עזריאלי ולארוחת הצהריים הלחטנו לשבת בסניף "פפגאיו" בעזריאלי. נכנסנו בשעה 16:30 למסעדה ואחרי כמה דקות ניגשה אלינו מלצרית והסבירה לנו אודות הארוחה העיסקית שקיימת במסעדה שכוללת מס' בשרים, לחם, סלטים ותפו"א אפוי. התאים לנו והחלטנו על הדרך גם להזמין שתייה {יין ומיץ תפוזים}. השתייה הגיעה דיי מהר, התחלנו לשתות ואחרי רבע שעה הגיע גם הלחם. אחרי שראינו שכל מי שנכנס אחרינו כבר קיבל סלטים וכל שאר הדברים המובטחים פנינו לאחד המלצרים וטענו שכבר חצי שעה שאנחנו יושבים במסעדה וחוץ מלחם והשתייה שהזמנו לא נגשו אלינו בכלל ולא קיבלנו {השעה הייתה כבר 17:00!!} המלצר אמר שיחזור עם תשובה וכמובן.. נעלמו עקבותיו. 5 דקות אחר כך שאלנו 2 מלצריות נוספות מה קורה, כולם הבטיחו כמובן לחזור עם תשובה - בפועל לאף אחד לא הייתה תשובה. נגשנו לאחראי המשמרת הסברנו את המצבוהוא.. כמו כולם הבטיח לבדוק מה קורה. משעברו 5-7 דקות ללא תגובה מצידם החלטנו לגשת לאחראי / מנהל ולהודיע שאנחנו לא מעוניינים לשבת במסעדה יותר, ביקשנו לדעת מה עלינו לשלם {על היין המיץ והלחם שנישנשנו..} כשיצאנו אמר לנו המנהל "אתם לא צריכים לשלם.. יאללה ביי" בטון הכי משפיל והכי מזלזל שיש.. כאילו אנחנו האשמים בכל הסיפור!! אפילו התנצלות קטנטונת לא הייתה!!
יש לציין כמה דברים:
1. אני חברת מועדון ברשת המסעדות הנ"ל. באף סניף אחר לא נתקלתי ביחס כזה ושירות כזה!!
2.היינו רעבים מאוד וכמובן היה זה יום האהבה בו החלטנו לאכול יחד.. וכל החוויה נהרסה - ובגדול!!!
3.נוסף לכל, אני בהריון, ועצם העובדה שנכנסנו למקום כזה ייתה האוירה האוכל והכייף שכלול במסעדה הזו בד"כ שכל כך התחשק לי באותו הרגע.. התאכזבתי!!!
עלבון ו סוג הנזק :
התנצלות על העלבון ועוגמת הנפש העצומה שנגרמה לנו וכמובן, פיצוי הולם!!! פתרון נדרש :