פרטי התלונה

תלונות פפגאיו

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזיון אחד גדול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כחבר מועדון מגיעה ארוחה חינם ביום ההולדת. הזמנתי שולחן לכל המשפחה. שאלתי מראש אם הם מכבדים את הטבת המועדון של יום א' לחברי מועדון - ארוחה זוגית במחיר מסויים.
הגעתי למסעדה יחד עם המשפחה לעל מנת לחגוג בכיף (זו הייתה הפעם הראשונה שהצלחתי להוציא את אמא ואבא למסעדה אחרי שנים). התיישבנו בשולחן מאד צפוף (הייתי צריך לחכות ששולחן סמוך יתפנה כדי לבצע אקרובטיקה ולרווח לנו את השולחן מעט. אחרי אולי 10 דקות של ישיבה בשולחן הבנתי שלא ניגשים אלינו. פניתי לאחד המלצרים ולאחר כמה דקות הגיעה עוד מלצרית עם מגש שתייה קרה. יידעתי אותה שאנחנו מעוניינים להנות משתי ארוחות זוגיות לשני חברי מועדון (היו לנו את הכרטיסים ואפילו הדפסתי מהאינטרנט את פרטי המצבע שהגיעו אליי במייל כחבר מועדון) כדי למנוע אי הבנות.
בנוסף הסברתי למלצרית כי זהו יום הולדתי ולכן מגיעה לי ארוחה חינם - הצגתי תעודה מזהה וכרטיס מועדון שלי. המלצרית טענה כי לא ניתן להנות מכפל הטבות. הסברתי כי לא מדובר בכפל הטבות וביקשתי את מנהל המשמרת. הגיע בחור חצוף מתנשא אטום ולא מנסה לרגע להביא לפתרון רגוע או נורמאלי. הוא המשיך בלי סוף לדקלם שאלו הנהלים. הסברתי לו שבקלות אני יכול לעבור לשולחן ריק צמוד ואז אלו יהיו שני שולחנות נפרדים ואז לא תהיה בעיה (הוא הודה שבמקרה כזה אין בעיה וגם המארחת לאחר מכן אמרה כי במקרה כזה הם לא יוכלו להגיד כלום). התחיל ויכוח שעלה לטונים שלא הובילו לשום דבר. המשפחה לא הייתה מעוניינת להישאר במקום למרות שאני באופן עקרוני התעקשתי לשבת בשולחן אחר ושנמשיךם את הארוחה. אחראי המשמרת המשיך להתעקש בגסות תוך נסיון לחנך אותי וטען שאני מנסה לעבוד עליהם ולשקר ולגנוב - דבר שהרתיח אותי בשל חוסר הרצון להתגמש להפעיל שיקול דעת אנושי למרות שהוא ידע כי מדובר בחגיגת יום ההולדת שלי וטרחנו במיוחד להגיע עד לשם ושילמנו חנייה על 2 מכוניות וכדומה. נאלצתי לקום בבושת פנים לצאת מהמקום בלי שאכלתי. יום ההולדת שלי נהרס כליל וכן התחיל ויכוח בדרך חזרה עם ההורים בגלל שהטרחתי אותם לצאת מהבית למקום כזה בזיוני ולא אנושי. מה ההיגיון שאני אתפוס שולחן נוסף במסעדה? מה ההגיון להרוס לי יום הולדת? מה ההגיון לאבד לקוחות שאפילו נרשמו כחברי מועדון במקום? מה ההגיון להמשיך להתעקש ליד קבוצה גדולה של אנשים? מה ההגיון לא להפעיל שיקול דעת ולהמשיך לחשוב בצורה צרה ומעצבנת? לא ניסיתי לגנוב. לא ניסיתי לעשוק לא ניסיתי לרמות אף אחד. 4 הנותרים אמורים היו לשלם את מחיר הארוחה המלאה כפי שנקבע על ידי המועדון לאותו יום ולא דרשו דבר בנוסף כלומר לא היה כאן כלל מקרה של כפל מבצעים - מה גם שארוחה חינם היא מתנה ולא מבצע. זו מתנהה של הרשת כלפי אנשים שאוהבים את המקום ונכנסו לאינטרנט ונרשמו כחברי מועדון.
נסיון ליצור קשר עם בעלי הרשת דרך אתר האינטרנט לא עזר ולכן אני מבקש את עזרתכם בנידון
עלבון / בזבוז זמן + כסף סוג הנזק :
אני משאיר זאת לבעלי הרשת פתרון נדרש :

פפגאיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה