פרטי התלונה

תלונות פפגאיו

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המקום לא כיבד "שובר מתנה" בניגוד להסכם שיש למקום עם החברה המנפיקה את השובר. ("רעיונית").< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יד חרוצים 3 תלפיות כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלוםרב, במכתבי זה אני מבקשת להביע את תלונתי אודות מקרה שאירע ביום 29.07.2008 במסעדת פאפאגיו-ירושלים.
לאחר וברשותי היו 4 כרטיסי "חוויה רומנטית" המונפקים ע"י חברת רעיונית, רציתי להזמין את משפחתי המורחבת לארוחה במסעדת פאפגיו אשר בירושלים.
לשם הימנעות מאי-נעימות ביקשתי לבצע את מרב הבדיקות האפשריות בטרם נלך למסעדה.
שוחחתי עם מיטל מחברת רעיונית,הברתי כי בחוברת המצורפת לשובר מופיעה כי השובר מכובד ברשת פאפגיו אולם הסניף בירושלים אינו מצוין, מיטל הסבירה כי ייתכן והסניף נפתח לאחר הנפקת החוברת ולכן אמרה שתבדוק עבורי באתר האינטרנט, שם לדבריה העדכון של מקומות כיבוד השובר הינו און-ליין.
המסעדה הירושלמית אכן מופיעה באתר ולכן אמרה מיטל כי יכבדו שם את השובר.
מאחר ורציתי להיות סופר-בסדר מבחינת הבדיקה בשביל להימנע מאי-נעימות לא הסתפקתי בפנייה לחברה המנפיקה וצלצלתי ישירוות למסעדת פאפגיו בירושלים.
ביקשתי מהמלצרית שענתה לשוחח עם אחראי משמרת בשביל לדבר עם הסמכות הגבוהה ביותר שם, ואכן שוחחתי עם מעיין, ציינתי איזה שובר אני מחזיקה בידיי ואת תוקפו (31.07.2008) ולאחר שהוא אישר שאכן אין בעיה עם השובר, והם אכן מכבדים אותו ביקשתי לקבל פירוט מה הוא כולל, מעיין ציין כי השובר כולל מנה עיקרית, קינוח ושתייה.
הזמנתי מקום ל-8 אנשים (ברשותי היו 4 שוברים זוגיים) ליום שלישי ה-29.07.2008 בשעה 19:15.
רק לאחר שהייתי בטוחה כי ביצעתי את כל הבדיקות האפשריות צלצלתי להזמין את בני המשפחה, אשר חלקם גרים מחוץ לעיר, אך הייתה זו הזדמנות מצוינת לגיבוש משפחתי וארוחה יוקרתית.
הגענו בדיוק בזמן ושוב לפני הארוחה ביקשתי שינחו אותנו מהם האופציות לבחירה אשר מכובדות וכלולות במסגרת השובר, המלצרית קראה לאחרי המשמרת שנכח שם (מעיין לא היה במשמרת), האחראי הלך וחזר, מס' פעמים, ולבסוף הודיע כי אינם מכבדים את השובר רק בסניף הספציפי הזה.
הייתי המומה, ביקשתי לשוחח עם מישהו מעליו, והאחראי צלצל לבעל המקום (שמסתבר שהינו אחד מבעלי הרשת) , מישהו בשם שלומי, אשר חזר על כך שאינם יכבדו השוברים.
שלומי אמר כי הוא "מוכן" לכבד כל שובר לפי שווי של 200 ₪ לזוג, מה שאומר שהייתי צריכה להוסיף כ-400 ₪ שאינם היו בתכנון לפני הטיפ.
מאחר והסברתי לו כי אנחנו כבר 40 דקות בהידיינויות ולא נעים לי מהאורחים שלי ביקשתי שבאופן חריג יכבד את השוברים ויבדוק בבוקר עם חברת רעיונית, כמובן שהוא לא הסכים.
יתרה מזאת, הבהרתי לו כי אם אצא בבושת-פנים מהמסעדה אדאג לכתוב מכתב תלונה, תשובתו הייתה:"אין בעיה בכלל, אני אחד מהבעלים של הרשת, כך שהתלונה תגיע אליי", פשוט בשיא הזלזול.
מושפלת, מבוישת ופגועה נאלצתי להסביר לאורחיי כי ארוחה הם כבר לא יאכלו שם הערב, ולאחר 45 דקות (20:00) של ישיבה מורטת עצבים במקום, קמנו ועזבנו.
במכתבי זה אני דורשת פיצוי לי וכמובן לאורחיי אשר נכחו בערב המביש הזה ויצאו רעבים, ומושפלים, שאם לא כן איאלץ לתבוע בבית-דין לתביעות קטנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי נאות לי ולאורחיי. פתרון נדרש :

פפגאיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה