פרטי התלונה

תלונות פפגאיו

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות לב פוגעת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-22.6 יש ל-2 אחיותיי יום הולדת. הן נולדו בדיוק של 10 שנים.
השנה הזמנתי להם מראש כרטיסים מועדון והתכוננו ללכת לחגוג בפאפאגיו את יום הולדתן. הזמנתי מקומות מראש והכל היה מושלם. מה שקרה, הוא שסבתא נפטרה. אמא של אמא שלי, והיא הייתה בשבעה בדיוק ביום ההולדת של 2 בנותיה. מקרה שגם ככה היה מצער, ואחיותיי שידעו שיום הולדתן לא יהיה חגיגה השנה, ומשום כך ביקשתי משירות הלקוחות של פאפאגיו לגלות הבנה ולדחות לנו (בשבוע!!) את הארוחה כך שנוכל להגיע בהרכב מלא (עם אמא).
לתדהמתי נתקלתי באטימות ובתשובות של "אין מה לעשות. שיהיה להן מזל טוב" (!) למיותר לציין שנפגענו נורא. דיברתי אם מנהלת שירות הלקוחות וגם זו ענתה בקשיחות שאין לה פתרון ואם פספסנו - אז פספסנו.
חבל שככה מתייחסים ללקוחות.
בסך הכל רצינו קצת לשמוח ולשמח בימים הקשים שהיו.
עלבון סוג הנזק :
עוד מעט יום הולדתי, ואני אשמח אם יוכלו לתת לנו לאכול ביחד ארוחת יום הולדת פתרון נדרש :

פפגאיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה