פרטי התלונה

תלונות פפגאיו

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ואי קבלת תמורה הולמת לכסף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני חבר מועדון לקוחות של המסעדה מזה כ- 5 שנים.
מידי שנה ביום הולדתי אני מגיע עם מספר לא קטן של חברים על מנת
להינות מארוחת "אכול כפי יכולתך".
בשנה שעברה , לאור זלזול של אחראי המשמרת בנו ולאחר שיחה עימו , הובטח לי כי היחס ישתנה וכי נקבל פיצוי הנחה במחיר הארוחה.
השנה , ביום הולדתי , שוב נפגשנו כל חבריי במסעדה.
לדאבוני , שוב קיבלנו יחס מזלזל ממנהל המשמרת , ביקשנו שוב ושוב לקבל
בשר והמלצר פשוט "דילג" על השולחן שלנו.
בניגוד למשתמע , השירות שקיבלנו מהמלצרים היה מצוין , בהתחשב בעובדה
שהם קיבלו הנחיות ממנהל המשמרת.
בנוסף , אני מידי פעם אוכל במסעדות אחרות של הרשת והשירות שם מעולה ביחס לסניף הספציפי הנ"ל.
רק לידיעה - כל ארוחה כזאת עולה כ-140 ש"ח לאדם X כ-6 אנשים (מלבדי).
התמורה שקיבלנו ביחס לתשלום אינה ראויה !
תודה,
עוגמת נפש סוג הנזק :

פפגאיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה